úterý 14. května 2019

Sluníčkové mateřství

Jak se nám vede? No přece SLUNÍČKOVĚ!

Celé to těhotenství, porod i následné mateřství je zkrátka sluníčková záležitost. Každý, kdo chce zažít ten povznášející pocit, by si to měl vyzkoušinkovat.

Kdo by nechtěl být alespoň chvilku velikosti rypouše sloního. Vyzkoušíte si na vlastní kůžu, jaké to je mít o x kilo víc, posílíte svaly a můžete si koupit nové oblečení!
Můžete se valit jako Rolling stones! :D

Navštívíte také všemožné toaletní místnísti, protože máte neodolatelné nutkání si je jít prohlédnout.

Získáte nové zkušenosti! Zjistíte, co je to mít žáhu! wau!

A také poznáte jaké to je mít vyšší level bolestí zad, samé wau a sluníčkové věci, kdo by to nechtěl. :D

Kažou chvíli chodíte na gyndu, kde vás zkoumají zvenku i zvnitřku, jestli váš malý osadník ještě neutekl. Zatímco on si ve vás hezky čvachtá a je mu jedno, že má být zrovna vzhůru a správně se natočit, aby bylo možné udělat hezký obrázek.

Rady "Vyspěte se do zásoby", jsou velmi úsměvné, zvlášť když v noci běháte tak 3x na záchod, pak nemůžete usnout kvůli žáze a ještě nad ránem se pro pobavení dostavuje krásná bolest zad. Říkala jsem si, "Tyjo, tak jestli to po porodu bude ještě horší, tak asi chcípnu!", ... no a bylo to horší :D
Ale zas nejste přespaný a ráno se radši vyplazíte z postele, protože to tam tak úžasný neni :D

A tu přichází velký okamžik rychlého zhubnutí. Můžete se chlubit: "Čoveče, za den jsem zhubla 10 kg!" Kdo to umí takhle skvěle a účinně zhubnout?

Do opatrovnictví obdržíte uzlíček, který tak roztomiloučce plakušká a kníká.


Je tomu už 12  týdnů. Nějak není většinou čas něco psát. Když je čas, je čas na hromadu věcí, co se mají udělat. Umýt nádobí, uvařit, uklidit, vyprat, vyžehlit... pořád se něco najde.
O velikonocích jsem toho zvládla celkem dost. Po mnoha letech jsem obarvila vejce a dokonce upekla poprvé v životě beránka, celkem se mi povedl i když jsem neměla šlehač a toho těsta asi proto bylo trošku míň a jeden růžek měl beránek jak ukouslej, zkrátka nedokynul :D

Dny se snažím nějak přežívat, někdy to jde líp, někdy o trochu hůř. Nedělá mi moc dobře, když prďola po pěti minutách kojení chytá hysterák a nechce jíst. Trápí ho očividně bolesti pupíku, ale je zajímavý, že při kojení na druhý straně mu to nevadí... nechápu moc. Ale už jsem to vychytala, změnila jsem polohu v který se kojí a je to cajk :)

Na přelomu dubna - května jsem měla sluníčkovou krizi. Prďola místo dosud klasických 20 minut kojení, 10 a 10 přešel na klidně 45 minut... a nepřibíral moc. Rozhodla jsem se ho zvážit před a po kojení, abych tomu přišla na kloub a oalá ... on toho moc nevycucl ani se po krmení nepoblil jako klasicky.
No, nějak jsem měla míň mlíka očividně. Tak jsem začla nahřívat prsa před kojením ve sprše, začla pít o sto šest, začla teda v noci vstávat a odsávat a taky krom pití kojícího čaje zahrnula do své stravy i minipilulky Ricinus Communis 5ch, které jsem zobala 3x denně 5 kuliček. Jsou to takové cukříky a nesmí se jíst aspoň prej 10-15 minut po a před pitím a jídlem.Taky jsem si pořídila meltu, ta je prej na kojení taky dobrá...
Nevim co zabralo, ale nějak jsem se zas rozkojila. A prďola opět začal přibírat.
Včera dokonce konečně překonal magickou hranici 5 kg! - 5015g, takovej tlusťoch :D

Včera jsem se rozhodla, že nebudu prďolu uspávat dudlíkem, jen když je opravdu krize. Chci ho naučit usínat normálně. Zatim se mi to docela i daří, chvílema, i když přes den nespí tak tvrdě. Přece jenom s dudlíkem, když má nějakou krizi ve spánku, tak to prostě rozdudlá.
Nechávam ho hrát a když vidim, že už začne pomalu pobrekávat, že je unavenej, tak mu zapnu na mobilu, co mam nahraný svoje syčení a po nějakých pár minutách za ním přijdu a vysvětlim mu, že když chce spinkat musí se uklidnit a pak usne, řvaní mu ve spaní nepomůže. Jak na něj mluvim, tak se většinou uklidní. Pak zas jdu pryč a on si zas stěžuje nějakou tu chvilku. Tak to několikrát opakuju a hele on za chvíli spí... i když se budí no, neududlá to... Syčení mu nechávam zaplý, vymejvá to prímově mozek :D
Jinak zabírá taky kočárek, po prvotních stížnostech, kdy se mu nelíbí, že sebou nemůže mrskat, se uklidní a usne. Pak ho občas vzbudí sice prdy po hoďce a řve jak prokoplej ale aspoň nějakou dobu je klid :D

To je zkrátka to sluníčkové mateřství.

Ale abych nekydala jen to negativní, ono vám to prtě vynahradí svym rozesmátým ksichtíkem, kdy se na vás kření jak sluníčko na hnoji poté co se nakojí, vysrajdí a nebo se na něj jenom kouknete, co to v tý postýlce zas provádí :D

Žádné komentáře:

Okomentovat