středa 12. srpna 2015

Tu a tam a tak různě

Týjo... tři měsíce prd... nějak to utíká :D


Co se tak děje a dělo? ... hm... no do půlky června jsem se tak poflakovala a odpočívala.

Asi 15. června jsem se přesunula k Bejounu a o den později za ranního kuropění na vlak směr východ. Odjela jsem do Šternberka, kde jsem strávila s maličkou výjimkou kolem svátků v červenci měsíc, přesně. Pobývala jsem tam v dalším blázinci, doufam, že dva za letošní rok už bohatě stačí :D ... ale tady jsem nebyla s hlavou, spíš se zády. Místo nástupu na 8-mi týdenní psychoterapeutický pobyt jsem byla přijata o patro níže do volnějšího prostředí, kde jsem radikálně snižovala věkový průměr. Chodila jsem každý den na rehabilitace - bazén, či perličku, elektro, sem tam cvičení a nějaká ta masáž. Bylo to fajn, ale dost jsem se nudila... I když byl tam nějaký program... v pondělí se chodilo ke koníkům a na pracovní terapii - vyrobila jsem tam jehelníček a pro sebe zvonkohru z keramiky. po obědě taky byla stejně tak i v pátek relaxace. Ve středu odpoledne byla jóga a ve čtvrtek přišly pejsci - dvě bernské salašnické hafice :).
Byla jsem hooodně ráda, když mi primář u příjmu řekl, že si nemyslí, že je ten psychoterapeutický 8-mi týdenní pobyt pro mě aktuálně... a že to vidí tak na 3-4 týdny o patro níž... hihihi... :D

Měla jsem s sebou také zapůjčený tablet, tak jsem se mohla aspoň trošku zabavit... taky jsem přečetla dost knížek, dvě hmatatelný a asi 3 nebo 4 v digitální podobě. Luštila jsem sudoku, hrála různý hry... a pletla náramky. Často jsem i courala po okolí, po městě.

První víkend jsem se nudila, druhý za mnou přijela mamka a udělali jsme si výlet do Olomouce, třetí - prodloužený, díky svátku, jsem utekla k Bejounu, bylo nááádherně teplo a v podstatě jsem se proválela u soukromého bazénu :D ... pak nadešel čtvrtý víkend, poslední, to mě ale už zachytili zvědi zezhora a sobotu odpoledne jsem strávila na kofole v hospodě a večer na kulečníku. V neděli po o. se šlo na koupák místní... bylo to fajn :)
Jak jsem se vrátila od Bejouna, hrozně mě to tam už štvalo... bylo to děsný... a tak jsem se dočkala a po dvou týdnech mohla ve čtvrtek, 16. 7. utééééct opět k Bejounu a pak v pátek po setkání s jedním Lesním tvorem do Klacíkova... blbej měsíc... a to jsem tam měla být 8 týdnů... ááá v podstatě až do tohoto týdne, do včerejška... e-e-e-e-e....

Po návratu jsem týden strávila se štěnětem u Bejouna, protože mělo volno... i když jsme neměli úplně volno, museli jsme se postarat o auta pro natáčení seriálu Přístav, tak to bylo fajn. Jednou jsme se stihli vykoupat i v soukromém bazénku... , bylo to hmmm... :D A v pátek stihli i navštívit Křivokláta.


Další tejden jsem strávila v Pze s mamkou která měla dovolenou, v pondělí jsme si udělali výlet do Koněpruských jeskyní a došly překvapivě až na Vráž u Bejouna :D ... v úterý se šlo na Okoř a došlo se do Dobrovíze... štěně prostě bylo každý den obklíčeno :D ... z Dobrovíze jsme se nechaly odvézt na letiště, podívat se na letadélka. Ve středu byl odpočinkový den s prohlídkou Karlíkštejna, včetně kaple sv. Kříže, bylo to luxusní :). Ve čtvrtek byl celodenní výlet do Plzně, kde jsme vylezly na věž kostela na náměstí a procouraly dinoparka a zoo. V pátek jsme toho už moc nedělaly, jenom se šly projít po nákupáku na Pankráci a pak na Vyšehrada. K večeru jsme se přesunuly k mekáči u Divoký Šárky a odvézt se domů.


O víkendu se jelo do Mostu a v neděli do Varů na dostihy, když se nestihly ty o festivalu.


Až v pondělí odpoledne jsme se přemístila zas k Bejounu, jelikož a protože jsem musela od úterka do čtvrtka do práce, do národního muzeja do nový budovy prodávat lístečky, první den jsem v tom měla docela hokej ale další už jsem byla v pohodě, ještě k tomu prodeji lístků někdy příležitostně přidat obchod v jinym systému a bude. Sice nám každej den aspoň jeden člověk vynadá, že je mu tam třeba až moc horko, když tvrdila, že je tam klimatizace a nebo že musel dvacet minut čekat u výtahů, protože druhá výstava byla plná... a chtěl vrátit vstupenky... ale mě je to fuuuck, ať si nadávaj když je to baví... :D
Pátek jsem měla volno, tak jsem jela se štěnětem do práce a pak odpoledne do Brd, kde jsme přebývali až do neděle. O sobotce jsme se dopoledne sebrali a na pučených kolech se vydali k Padrťskym rybníkům, bylo děěěsný vedro. Cestou zpátky jsme hledali nějaký kešky, naštěstí jsme byli úspěšní a mohli se vydat konečně na cestu zpět, z kopceee.

V pondělí jsem šla zas do práce, ale jenom v pondělí, další pracovní šichta začíná až v pátek a přes víkend až do pondělka... a pak od soboty do středy a to bude pro srpenec alles... haha. Pak pěkně 30. odjet na výuku v terénu ... tyjo škola, tam jsem už dlouho nebyla... XD

A naštvali mě, ruší se s novym školnim rokem indexy papírový a budem školu začínat ne kolem 20. zaří ale až 1. října... no to je morálka ... toto... :D

Tě pic, já se du poflakovat, do zejtra mám na to čas a prostor... jelikož a protože pak budu muset za štěnětem večer a další den do pjáááce :P

Žádné komentáře:

Okomentovat