pondělí 11. května 2015

Na dovolenke

Měsíc skoro utekl, to je tak hezký, když čas utíká normálně.


Takový hezký jaro bylo a já byla 14 dní zalezlá doma v posteli. Po dvou týdnech jsem se dostavila na odběr krve a posléze k doktorovi svému, abych se dověděla jak se to vyvíjí. Vyvíjí se to dobře, od posledních testů se výsledky docela dost zlepšily. Tak jsem vylezla z postele a už se válim jenom občas.
Zavolala jsem dokonce už do Šternberku se domluvit, kdy mam nastoupit a docela ideálně to vyšlo na půlku června, v půlce srpna by mě měli pustit, takže si užiju ještě chvíli prázdnin a dokonce budu moct na konci prázdnin na výuku v terénu, i když nebudu mít splněn jeden předmět. Hihi. Docela začínaj zas věci trošku vycházet, je to hrozně super :) ... můžu si leda tak spokojeně vrnět :D

Jak jsem se tak tady doma nudila, tak jsem si psala s různejma týpkama až to nakonec dopadlo tak, že jsem si jednoho pozvala domu na čajíček. A dotyčný v pohodě přijel, sice to má 100km ale co ... sranda, nakonec čaj ani nebyl... hm hm... :D ... no už tu byl třikráte a bude i víckrát, třeba konečně někdo kdo se na mě po měsíci nevysíří... hm hm.. interesting.

No takže se ani nějak moc nenudim a hezky si relaxuju... ale tohle moje nicnedělání bude asi muset pomalu skončit. Blíží se zkouška na kterou jsem se přihlásila, i když jako nemusim na ní nutně jít. Ale zkusim to, když budu dutá, tak to necham napřesrok. Je toho 35 otázek z práva ... zatim jsem udělala necelý tři a nějak mě to zničilo... a to jenom kopíruju text z přednášek.

Letos jsem měla konečně po dvou letech hezký narozeniny, dokonce ani letos překvapivě neuschnu. Je to zajímavý.

Tento víkend, kdy byl znovu o den prodloužen díky svátku, jsem jela k Bejounu ve čtvrtek a vrátila se až o sobotce odpoledne. Sice jsem si rozhodila zase spaní, ale nějak mě to až tolik nevadí, holt doma to musim dospat. Časem si třeba někdy zvyknu a nebudu furt spát a nespát jak kojot.
Taky jsem se podívala na jednu rozhledničku, na nový Avengers age of Ultron, dokonce ve 3D a  při večeru snědla něco grilovaného.



O neděli jsme jeli nach Most. ... a tejden mam zas na odpočinek. Nevim, proč mě zas poškrabkává v krčku... vrrr...

2 komentáře:

  1. To jsem ráda, že je to lepší. :) Doufám, že to tak zůstane.
    Taky jsem byla v kině na Avengers Age of Ultron. Šli jsme s Honzou na dvojrande s kamarádama, akorát jsme to dali ve 2D s titulky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufam, že to vydrží ty testy, snad budou teď po měsíci zas o něco lepší :) , i když se úplně nepovaluju jenom, uvidíme... a taky by to chtělo třetí díl Avengers brzo :D

      Vymazat