pondělí 19. ledna 2015

Mezi ... zkouškami

Hm... nějakou delší dobu jsem nic nepsala. Nějak nebyla nálada, pak byla ale zase přišly záda, holt nemam posilovat s činkama když mam zatuhlý záda mezi lopatama... :D ... no je to seksy

Jinak byla jsem na jedný zkoušce 9. Byl to seksy skvělý a úžasný Teg 3 nebo-li teoretická geodézie, kde jsme rozebírali tvar Země a samý ošklivý fyzikální věci kolem toho, samej potenciál a tíhový zrychlení.
Opravdu se zkoušející Holy nezměnil, stále test na dvě hodiny, pak to tak 3 hodiny opravuje a pak je ústní, kde se ptá na ten test. Vždycky když je mezi známkově, tak se snaží dát lepší, ale ptá se tak debilně a šťourá se ve věcech tak do hloubky, jestli to opravdu chápem, až je to naprd. Tak jsem si odnesla C, když jsem měla test B-. kojotín. 

No, pak mě nějak začly sráti záda. A serou mě nějak pořád. Je to sranda, navíc když spim hooodně kvalitně díky tomu a zas jsem jak zombí obecná. Ale to mi nekazí dobrou náladu. :D

Řekla jsem si, že budu pozitivní od prvního ledna, tak jsem se vyprdla na všechny depréze a začla od základu, rozhodla jsem se napsat na netu na seznamce inzerát :D ... takovej v těchto místech trošku neobvyklej, žádný že hledám lásku svého srdce a blabla, ale že si jen tak zaplkat s nějakým chalanem tak do 30ti, něco v tom smyslu... a jako docela dost odpovědí, prej že je tohle jedinej normální inzerát :D... jsem ty odpovědi ani všechny nepočítala něco kolem 25 cca. A jako nějaký odepsali docela zajímavě a vtipně... tak jsem si s jednim začla psát... a jako dobrý, už jsme se i viděli a neni to hnusnej tlustej stoletej chlap :D ... spíš naopak... kde jsou ti pověstní hnusáci z těch seznamek :D ...

No toliko k mým aktuálním činnostem XD ... jinak mi chybí ještě jedna zkouška. Celkem jsme měli 3. Teda 4 ale s timhle předmětem se nám vůbec neozval a slibované přednášky nebyly tak nevim :D ...Ta jedna chybějící zkouška je numerická matematika a... ehm... máme na to připravit ten jeden příkládek a jako skoro nikdo neví co s tim .. ale už vypsal termíny. Zítra je první a někdo se na něj i přihlásil... no to bude v řiti XD Mně se s tim ale vůbec nic nechce dělat... vrrrr

Žádné komentáře:

Okomentovat