čtvrtek 25. prosince 2014

Štedrý večerníček

Jako každý rok i letos dorazil Štědrý den a večer. Štědrý večer nastal a odestal.

Takový divný Štědrý den. Bez mrazu, bez sněhu. I když jak se to veme. Ono je to vlastně už tradiční situace. Už si ani nepamatuju, kdy byly Vánoce sněžné a jestli vůbec jsem nějaký takový zažila. Už fakt nevím.
Zase jsme neviděli zlaté prase. Byla sice čočková polívka, kterou jsem skvěle a úžasně uvařila, ale byla dělaná na anglický slanině a ještě se do ní dala klobása... Holt někdy příště.
Večeře taky byla. Tradiční, skoro. Nebyl kapr už asi po pátý. Kapr Pepa už u nás neplave ve vaně a neklepne ho strýček Lúďa paličkou a neporcuje. Máme řízky. Tentokrát byly kuřecí, stehenní. Úplně skvěle usmažený, jelikož jsem je taky dělala já :D ... 
Byly i nějaké zvyklosti a koledy, i když puštěný z cdčka, ale taky jsme si s nima zapěli, aspoň trošku. Nakonec dorazil i Ježíšek a dokonce přinesl i nějaký dary. Dostala jsem třeba tepláčky. Nebudu muset mít na koleji ty svoje starý děravý na zadnici... XD
A už je zase po Vánocích. Tak zas za rok... shánět dárky a tak.

Tyjo, nevím jestli se mi bude chtít ještě letos o něco se snažit na tu podělanou matiku. Ono to asi nebude lepší ani příští rok, ale ... to už fakt budu muset... hm... to je na houbičky.

Už jenom týden a je Nový rok. Hm... myslím, že jsem ten dosavadní už dřív zhodnotila více než dostatečně, takže teď pomlčím.
Jenom bych chtěla vyslovit jedno malé skromné přáníčko do toho nového roku za týden počínajícího. Krapet dopředu.
Přála bych si také občas potkat nějaké nevoly, volové už mě hrozně nebaví a přímo mě velice upřímně s*rou.
Tak něco takovýho ... zdar, nazdar.

Jinak šťastný a pohodový Nový rok ;-)

2 komentáře:

  1. Přeju ti do nového roku nějakého nevola. :)
    Tepláčky jsem taky dostala, akorát tak trošku předem, abych v Liberci měla v čem chodit. :D A i papučky a pyžámko jsem dostala. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi teda byla nějaká hodná koukám :D .... díky, uvidíme, jestli existují ještě nějací nevykastrovaní jedinci :D

      Vymazat