pondělí 8. prosince 2014

Rozčvachtaná

Doktor Albán předpovídá
každé ráno banán snídá,
proto bude dlouho zdravý,
prohánět se pouští nahý.

Něco hodnotného hodlá má kedlubna zplodit, cítím to. Takového to něco, co převrátí svět vzhůru nohama až budeme chodit po měsíci, kde se prohánějí sloni a kolem nich si to sviští chleby v chlebníku.

Jou. Už to jde ... jde to... nemá to nohy, ale stále to jde. Vůbec netuším o čem to dnes bude, myšlenky se mohou prohánět pouští nahé a nechávat se ošlehávat zrníčky písku, kterých tu je... přesně... hodně moc.

Chtělo by to impuls. Spouštěcí mechanismus, jenž zaskřípe a pomalu ale jistojistě se uvede do pohybu za veselého povyku místních domorodců.

Celý dětství je pevnina
 z který pomalu odplouváš
a ona za tebou vysílá duchy
tahleta krajina
už je navždycky vzdálená
už jí nikdy neuvidíš
každý se musí rozloučit,
stejně jsme na tom my všichni.
...
víš, co si budeš přát,
se možná vyplní,
nikdy neměj strach,
stejně ho budeš...

Hm... no pořád nic, hlava je naladěná na jinou vlnu, duchy nemá zájem prohánět po nočních oblohách či dokonce lovit pod postelí. Lov, lovci, flanelová košile. ... Hm, nemám flanelovou košili, no to jsem smutná :D ...

S kouzelnou píšťalkou si chodí světem,
možná jen tak, aby dal bonbón dětem.
Kdopak to je, kdo se tu proplétá věky,
aby se čas od času pročistily řeky.
Svět si nosí jenom v polévkový lžíci,
a živou vodou občas probouzí spící.
Kouzelník, kouzelník.
Je mi to jedno jedno jak,
zastavím rozjetej vlak...
je mi to jedno jedno čím
prostě ho zastavím...

Hm, aha asi to nebude tak slavné jak jsem si představovala. Chce se mi spát. Já bych pořád spala a to nic nedělám, no to je mi to divný.  Mám rozdělaný dva náramky už asi měsíc... a nějak pořád nic, nechce se mi do nich. Není náladiška.
Ale abych nevypadla, že nic nedělám, pochlubím se stvořením díla.

Olé...

Já bych tak šla někam... do háje. Zeleného. Tady to nikam furt nevede. Zalepování slepých uliček, tudy ne... a kudy teda ... hm... ale kde najít ten správný háj. Jenom se tloukat a potloukat a háj nikde a všude. Hpmf, to je upgrade hm XD

Víš, tak ti povím, že
tak ako minule, hmm ,
tak nevím no, tak
rozumím, no ale víš.
Víš, tak ti povím, že
tak ako minule, hmm ,
tak nevím no, tak
rozumím, no ale víš.


Na chodbách v bludných kruzích
zářivka vyhasíná,
a já ti do infuzí
chci přilít trochu vína.
Na nebi jiných sluncí,
jak se tam asi cítíš,
s nebeskou interpunkcí,
jiným tulákům svítíš.
Ve vínu dávno nic nehledám, nehledám.
Ve vínu dávno nic nehledám, nehledám.

Asi se dneska nezmůžu na nic jinýho, než texty někoho jinýho... ale i ty jsou docela interestingové. A možná i dokonce víc než ty moje ... :D 

Blíží se bouře - blíži sa búrka
zatím drobně prší - zatiaľ slabo prší
Mladý Magor staví - Mladý Magor stavia
na scéně aparát - na scéne aparát
Stodola je plná - koliba je plná
aparáty srší - aparáty fičjá
Nebe už je tmavý - Obloha je tmavá
a střecha děravá - a dach je samá diera

Hm, tak to zas nebude mít uměleckou ani kulturní hodnotu... žblechty plechty, třesky plesky.

Ale aby to aspoň něco mělo. Dneska jsem se opět dala na dráhu pokusníka. Dvojice vánočních méďú, aby se nebáli, skončili na dně. Sklenky. Kynou, kynou, bobtnaj. A usmívají se... jak pozitivně naladění medvídci, tak to má být!


To je zas pozitivní toto, achjo, asi pudu radši spát XD...

I knížku jsem dočetla a nemám další díl. Špatné. Škola už taky moc neprudí, ta si zas dává pauzičku, do konce ročku, pokud si teda nenahážu nějaký klacíčky pod nohy a nepůjdu na předtermín... hmmm. Ale jinak testy napsaný a úlohy jsou snad dobře, se ještě pozná. Hmpf... hmpf.
Jsem jak želé ve vodě.
Celkově rozčvachtaná

titulky... titulky ... titulky... stále titulky...

... účinkovali: Punk floid s Doktorskou, Vypsaná fixa s Duchy, Daniel Landa s Kouzelníkem, Horkýže slíže se Začiatkom koncertu, UDG s Hvězdářem a Tři sestry s Básníky z kovárny.

Dobrou noc a sladkúčké nerozčvachtané sny... XD

já asi si pustim UDG, co já to posloucham... hm hm to je vývoj toto... rozčvachtaný XD, kde to jenom skončí...

Hah a nakonec eště něco, něco pozitivního, co vyváží všechny negativa, be a happy snowman! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat