úterý 4. listopadu 2014

Tomu komu zvoní hrana

Dívej se mnou se dívej tam kde nebe zem a nebe se spolu spojujou až tam, dívej se až to bude zaslán vzkaz, že jedno tělo jsou duše, ty naše duše při poruše trpěj a potřebujou hudbu, hudba je láva která dává mně sílu nesmírnou... tomu komu zvoní hrana tomu komu nezvoní, i tomu komu se duše láme poradit si neumí, tomu komu zvoní hrana i tomu komu nejde svět, i tomu komu se duše láme a nemůže to vydržet ...
Vypsaná fixa: Kdo se s náma odpoutá

Listopádek, listí padá, mlhy se šinou, slunce svítí, když se mlhové objemy odpoklonkují. Hahaha... začal nový měsíc... půlka semestru je v řiťce.

Lídrové se zase radujou, protože vyhráli a jsou mistři světa. Začínaj oslavy a šou, na kterou dorazí každá dobrá sketa. Lídrové se zase radujou a jejich brady dost děsivě tančí na o něco víc děsivou píseň a zuby drtí kýtu kančí. ...
VF: Zapadá hipík

Minulej tejden se psali dva testy, jeden už opravili, nenapsala jsem ho... smůla no XD

Dneska jsme jeli na exkurziú na východ, do Chvaletic na elektrárnu. Proč nejet, když to bylo celý zadara? Prolezla se celá elektrárna... docela fajnově tam maj vyřešený vykládání vagonů s úhlym, prostě vagon drapnou, otočí vzhůru nohama a pak zas vrátí prázdnej na koleje... :D
Po elektrárně jsme se přestěhovali na přehrádku Vrchlice. Měli jsme štěstí na krásný počasí. Bylo to fajné.


Včera jsem se rozhodla po dvouměsíční pauze, že si zas nainstaluju Simpsny. Člověk dva měsíce nehraje a už jsou dva nový levely... mam co dohánět :D Sice jsem promeškala rozšíření k Halloweenu, ale co... svět se nepoto, i když nebudu mít buldouzersaura ... je tak pěkňúčký a jostomiloučký... :°( jsem šmutňoučká... :D

Takový návrat k závislostem...

Minulý týden byl děsně akční. Pondělí a úterý bylo sice volný, tak jsem jela do Práhy až v úterý večer, ale... hned jsem šla zas na filmíka, Burn after reading, no byla to blbost :D ... Od Coenů byl nejlepší Fargo.
Ve středu jsem se měla zas nějakou společenskou náladičku, tak jsem se šla družit dolu do klubovny k deskový hře Terra Mystica. Na akci deskových her, jsem dorazila jako jediný účastník ... i s organizátorem a ještě jeho kamarádem jsme byli 3. Po asi 2,5 hodině jsme to dohráli, docela to trvalo, než jsem to dostatečně pobrala. A samo, že jsem prohrála, dělala jsem vždycky totální krávoviny, ale to jsem si uvědomila vždycky až pozdě... třeba příště je už roznesu na kopýtkách :D  I když mě je to vlastně jedno, klidně hru projedu znova, nemám potřebu si něco v tomhle dokazovat :) ... Hra se mi fakt líbila a prej by chtěli udělat i další večery, tak we'll see...
Ve čtvrtek jsem sice nic moc nedělala, ále sehnala jsem si konečně někoho na kulečník... hahaha... už ani nevim, jak dlouho jsem ho nehrála a jak dlouho si ho chci zahrát. Zítra by se mi sen měl splniti... uvidíme, snad to vyjde ... v tom případě to bude asi dost vtipný, budu velký nebezpečný učitel s tágem.... haha XD

Už mě nějak nebaví býti pořád záprdkem, co jenom neustále ostrouhává, ať si pořídí struhadlo někdo jinej...! 

hauk piňďové ;)

... Na světě je spousta lidí, co se jen tak nenajdou. Existujou sami v sobě a čekají, co jako bude, heja. Příjde ten, kdo je má najít a zvedne je ze země, srdce jako golfovej míček, tady ho máš ode mě. Já tvůj Caddy půjdu jen s tebou až na konec, kde kouř jak balón, stoupá k nebi a jdeme krajinou, já tvůj Caddy půjdu jen s tebou, tam kam nejde dohlídnout až ....
VF: Caddy
To jsou zas kydy :D ...

Žádné komentáře:

Okomentovat