pondělí 24. listopadu 2014

Kedlubna není hlava

Je tu skoro prosííínec. Hm, to mam radost. Ten rok tak rychle utekol, opičák jeden.
Já nevím, ....  asi se půjdu klouzat.
Nemá někdo skluzavku, nebo cokoli jinýho... na skladě?



Milý Ježíšku,
přines mi, prosím, jinou hlavu. Nějakou prostě jinou, nejsem vybíravá. Třeba tu, co tě jako první cvrnkne do nosu a ani nemusí být z oříšku. Z téhle se asi brzo zblázním.
Děkuju
Tvůj pomatenec

Je to děsné, co ta kedlubna chvílema vyvádí. Myslí na kraviny, chce kraviny, dělá kraviny... Asi je kráva!
Kdyby dělala voloviny, tak by byla vůl... without balls... no to mi ještě chybí... nene, pěkně býčkem být, to je správné...  XD
a zas si plácá játra... asi bych měla fakt začít chlastat, ať játra poznaj, zač je toho loket...


A na něco jsem zas přišla... jsem opravářka kol! Nikdo si ho o mě věčně ani neopře, ale když ho má rozbitý, tak to jsem jim najednou dobrá. Pak ho mají zas v cajku a na mě zase házej leda tak bobek... a že ho mám rozbitý já, to je jim u zadnice... to jsou lidi...
Že já si ještě nezvykla...
asi zvykla, ale síří mě to...

asi budu koukat do stropu, myslím, že je to velice smysluplná činnost... to je děsné toto ... jak kolovrátek, zas a pořád dokola... to je na hlavu

ale jinak se mám hrozně fajn, kdyby se někdo náhodou ptal :D ... jenom kdyby na mě něco nelezlo, neměla jsem záda polámaný jak žebřiňák a na pokoji jsme neměli švábi, ale jinak úplně cajk...

Člověk si asi nemá stěžovat, má se usmívat jak sluníčko, aby náhodou někomu nezkazil den. Tož se omlouvám. Už si nestěžuji. Usmívám se ... XD

Žádné komentáře:

Okomentovat