pondělí 8. září 2014

Zhluboka dýchat

Noooo... hem... jo ... tak jo... tak mam věci konečně vyřešený, po takový době docela úspěch, snad bude už trvalej... že mě všechno trvá tááák dlouho... asi jsem masochista...

Nemyslela jsem si, že je dobrý pálit mosty, ale někdy je to fakt potřeba a nejen naoko. Myslela jsem si, že mam věci docela pod kontrolou a vyřešený... ne... tušila jsem, že to neni zrovna vcajku, když jsem měla docela neodbytné nutkání nehezky nadávat... teď tu potřebu už tolik nepociťuju... zajímavé.
Jo, občas mám chuť dělat a psát věci, co vim, že bych neměla... ale jako by ruce nechtěly poslouchat a ... neumim je zastavit. Asi mají svojí hlavu. Nebo je řídí Velký sr*č, jak jsme včera zjitili na schůzi AKSM. Nevěříme v boha, ale někdo tam je a dělá si s náma co chce... prostě se nudí... ano, je to Velký sr*č.
Hem... občas se nechápu, proč to dělám, ale ono to svou logiku přece jenom asi má... prostě jsem měla podvědomě zakódovaný, že se určitý věci musí konečně už nějak vyřešit. Kdyby to nebylo teď, tak by to bylo třeba za tejden. Někdy by to bouchlo, tikalo to už půl roku ...
Jestli mě to mrzí... asi jo... nerada přicházím o lidi, který jsou fajn, není jich zas tolik ... ale nic jinýho se nedá dělat. Je zajímavý, jak lidi dokážou mít tak extrémně rozdílný smýšlení...
A pravdu asi není dobrý moc říkat... hem... asi fakt radši ne, mlčením vpřed, jojo. To je fakt lepší lhát než bejt upřímný a říct co si fakt člověk myslí? ... asi jo ... pravda je většinou nepříjemná a bolí... utíkat před ní do krytu... to neumim... ani se umět přetvařovat, asi by ze mě hérečka nebyla XD...

Jo, aspoň mě už nebude štvát ta téměř již neustálá ignorace a nebudu věčně na něco čekat, je jasný, že se ničeho už nedočkám, je fajn mít konečně aspoň nějakou jistotu.

Malá blbá holčička... XD ... ale ne... jenom jsem mališká a naivňoučká doufající, že změní lidi, který jsou na to už moc starý a vlastně se změnit ani nechtěj, proč by měli chtít?

aneb dotřetice všeho dobrýho a zlýho... doprčic, ať je to už jenom dobrýho! ...

jinak fakt nevim, je toho nějak na mě až moc na hou..by poslední (delší) dobou...


Myslim, že je mi konečně krapet líp... snad to vydrží... a nebudou mě štvát ani záda ani nemoct spát...

Shrnuto a podtrženo; lidi jsou takoví, jací jsou... a je zbytečný jim cokoli řikat narovinu, oni stejně ve většině případů nepochopí, co tím bylo míněno. Je zvláštní, že někdo řeší problémy tím, že je hodí za hlavu a odmítá se jimi zabývat a jestli dotyčnému na něčem opravdu aspoň trošku záleží nebo záleželo, to se nepozná... schade...

Chtěla bych být taky flegmatikem, kterému je všechno jedno a je neustále nad věcí, já jsem spíš pod ní XD ...

Jsem ráda, že mám někoho, kdo mi dokonale rozumí... je fajn si moct normálně o všem pokecat, kdybych neměla, tak jsem už asi totál pokecaná... alkoholik a feťák hadr XD

Základ je nezabývat se blbostma a zejména věcma, co nemají smysl.

Jop, vstát a koukat kolem sebe a ne za sebe... to nemá smysl. Je fajn tohle vědět, to vim už dlouho, ale hůř se to realizuje.


Zkrátka, občas dost zamrzí skutečnost, že dotyčný, na kterém člověku fakt záleželo a zabýval se jím víc jak rok, je jen zcela obyčejný děvkaříček, který s opačným pohlavím dokáže normálně vycházet a komunikovat pouze v případě, že má dívčinu zrovna v merku a pronásleduje ho neodbytné libido. Když se už holčina smíří s tím, že je pouze další čárkou (a ne poslední) v asi dost objemném seznamu (radši nevědět) a že dotyčný ženy a dívky nepovažuje za nic víc důležitého, než jsou ponožky, které jsou sice potřeba, ale je nutné je často střídat a chce se s ním překvapivě normálně dál bavit (i když ví, jakej je to kojot), tak to skončí tak, že je pro dotyčného hroooozně složité i odepsat na blbou smsku. ... To je přece, tak děsně časové náročné. Jako jo no, když má zrovna na programu mnohem zábavnější činnosti, ne? Okej, chápu... XD ...  A když už se překvapivě ozve, tak má děsný nutkání připomínat, jak si děsně užívá a zajímá se jedině o to, jestli jako už taky někoho nemerčim... jako wtf? ... seksy no... Asi je přejícný a také mi přeje štěstí a láááásku, jak ušlechtilé, ale děsně mě tim sere... :D

Ať si teda užívá, když ho to zrovinka zas bere, že... a ať je mu okolní svět (jako já :D) zas u pérdele...
Ale třeba mu jenom křivdím, třeba konečně našel to hledané štěstíčko a nebude už ponožkový maniak. Už má na to celkem věk začít přemýšlet hlavou a ne tou jistou částí. Měla bych mu to přát.

Holt, kdybych byla klučík, tak by se se mnou třeba normálně bavit dokázal (a já s nim), tudíž velké celoživotní trauma na obzoru: nemam penis :D ... ajaj, kde ho vzít a nekrást? XD ...

Opravdu mě už hodně začáná prudit fakt, že chalani, o který fakt stojim se na mě vykašlávaj kvůli nějakým jiným, asi úplně skvělejším děvečkám, jako bych byla 2. jakost... vim, že je to kreténské smýšlení, ale prostě to tam hlodá, asi smrdim a ty jiný ne... okej XD ...
Chci bejt taky jednou ta, která bude kopat do řiťek a ne pořád býti nakopávána, mam už celou okopanou zadnici... A nebooo by bylo úplně nejlepší nemuset dělat ani to ani ono a být spokojená.
Jsou to všici stejně obyčejní volové, neví o co přichází :P ...

Takže nejlepší všechno hodit za hlavu, udělat tlustou čáru a koukat se jenom dopředu, ať cokoliv mrzí, bolí a nebo ne.
Stejně, když o tom tak přemýšlím, tak tohle celý bylo od samýho začátku hrozně divný a v podstatě to jinak ani skončit nemohlo, jako pokaždé... je to už únavné, nic víc.

Asi je docela jasný, o čem tenhle žblecht zas byl... třeba bude konečně poslední ... chci tomu věřit XD
tak zas příště, snad už u něčeho veselejšího...

A konečně se snad začnu chovat zas trošku normálně, když mě nějaký věci fakt štvou, tak se podle toho taky chovam... divně a nepříjemně XD ...

Žádné komentáře:

Okomentovat