sobota 30. srpna 2014

Nasadit kaťata a do školy, za chvíli

Vůbec nevim, o čem mám psát, ale docela se mi chce něco sesmolit. Je mi nějak fuk, jestli to někdo bude číst nebo ne, stejně to zas nebude mít hlavu či patu nebo dokonce palec u nohy. ... jako vždy, že ... když jsou skvrny na slunci ... XD

Jej, to mě tak napadá, že bude pozejtří zas školní roček... ještě že jdu do školy až 22., nebo tak nějak kolem toho. Už vidim, jak mě to bude zas totálně deptat ... dělat nějaký divný úlohy, který netušim, jak se mají udělat, jak nebude zas totálně nic vycházet, jak budu trávit dny a noci v objetí seksy matlabu a budu mít hlavu jak pátrací balón. Jak polezu vyučujícím do zadnice, abych získala potřebné zápočty a zkoušky... a jak se bude hlava zabejvat pitominama a nebude chtít přestat, ostatně to dělá pořád, nevim kde se to naučila, kdo to pak s ní má asi vydržet...  hmmm... jo, fakt se těšim XD...
Tyjo, já mam nějakou vypatlanou hlavu už teď, nevim, asi to jsou skvrny na slunci a nebo mě někdo něčím přetáhl a nevšimla jsem si toho XD...
Jsem docela zvědavá, co se bude dít dál, jestli se konečně nějak zcvoknu a nebo ne XD... každopádně to bude zajímavé. Ještě dva ročky stúdia a pak do robotky. Je zbytečný se tim teď zabejvat, co bude. Aneb nějak bylo a nějak bude. Co s tim...

Už nějak zapadá slunko, nějak brzo ne... hm... tma bude zas ve čtyři, to tu zas dlouho nebylo. Potřebovala bych proplesknout ... a nebo se totálně střískat, ... ale to je zas člověku blbě... hm... to je na hou... by

Ale né... přeci optimismu zdar, je přeci tolik radostných věcí přede mnou... haha XD ... och bože XD

To jsou zas krávoooviny. Tečka, stydim se .. zas kecy... o prdu, ty fakt hrozně miluju...

Ale tak abych tomu dala nějakou normální myšlenku, tak mě čeká ještě týden práce, pak promoce, pak ubytování na koleji a zápis a páááák až začátek školní docházky. ... ááá ... ááá ... áááá ... mě to zas bude sr*t všecičko, jako tomu bylo ... houby se nemění, no ne? ...

asi jsou to fakt ty skvrny na slunci, měla bych si teď radši asi odšroubovat ruce a zakopat za barákem. ... ale nevim jak to provést bez rukou... hm... toť zásadní otázka existence lidstva, jak zakopat ruce bez rukou...
To je už lepší sundat hlavu a zamknout do skříně, nebo by stačil čudlík na vypnutí. Ten by se fakt občas hodil. ...

Měla bych těm příspěvkům tady dát někdy zas trošičku směr a třeba i nějakou myšlenku, tohle jsou poslední dobou fakt jenom a jenom nehorázný kydy, jako byly dřív. ... když já nevim, jsem kojot. Ale nejsem, ... ať jdou všichni do háje a nebo na louku a jako čmelda Brumbál tam skupinově skáčou a rozhazujou květy na všechny strany a jsou děsně happy ... když je to baví ... mě asi ne... joj XD

... proplesknout! XD...

Žádné komentáře:

Okomentovat