neděle 24. srpna 2014

Vánoce na dohled

To je děs, jak to letí všechno... připadám si jak stoletá bábička, která nestačí koukat kolem XD ... za 4 měsíce je Štědrý den ...  no nic...

Venku svítí konečně taky jednou sluníčko, to je kjása. Hm, nějak na mě leze rýmeška, bolí mě v krčku. Co s tim? Prd...

Mám za sebou další pracovní týden. Ve středu a v pátek jsme ale nějak moc nepracovali, nebylo do čeho píchnout, nikdo po nás nic nechtěl. Tak jsem si ve středu dopletla náramek a v pátek se obyčejně nudila. Šéf jel už ve čtvrtek dopryč, tak jsme tam byli s Milošem sami. Byla pohodička. Ve čtvrtek jsme sjeli na Lubenec, zaměřili asi 10 šachet a jeli zase dopryč. V pátek nikdo nic nechtěl. Ve dvanáct jsme se sbalili a zabalili to.

Ve středu jsem dorazila z práce docela brzo a protože to vypadalo, že by začalo pršet, rozhodla jsem se strávit odpoledne couráním po zooparku. Už jsem tam nebyla, ani nepamatuju, možná to bude něco kolem osmi let... Vzala jsem si s sebou i půlku sváči, co jsem nesnědla v práci, abych případně nezhynula bídnou smrtí. Docela mě překvapilo, že nevedou slevy na studenty, smrádci, ale co, tak jsem dala 75,- dyť vydělávám aktuálně velký prachy ne XD...
Do areálnu jsem vnikla zadním vchodem od města. Prošla jsem kolem dravců, orlíky mají stále pěkné... :) ... kolem vlčků a zamířila k medvědům. Jeden tam nervozně procházel pod návštěvníky a nejspíš vyčkával, kdy tam konečně k němu zahučí nějaké děcko na sváču, bohužel nic... Pak se k němu přidal i druhý medvědník. Další dva se povalovali a chrněli v povzdálí. Ráchat se jim nějak nechtělo, on taky bůhví jaký hic zrovna nebyl... Dál jsem pokračovala dozadu k losům, kteří tam měli zrovna žrádlo a byli přímo u plotu, to jsou velký krávy... :D ... ale byly to jenom dvě samičky, mají tam nějakýho losího cucáka, ale ten je ještě oddělen, asi nějaká nová krev XD...


Pak jsem to obešla kolem sobíků a velbloudíků ke statku, ze statku jsem zamířila k tuleňovcům, kteří měli podezřele úplně vypuštěnej bazén a byli chudáci jenom v louži... nevim no, co to mělo být.
Nakonec jsem tam tak courala různě, křížem krážem. Zkusila jsem najít v obrovském výběhu zubry... ale nevim, asi jsou trpasličí a mají vynikající mimikry nebo se vypařili... XD ... V kočičinci se vyvalovala rysice se čtyřma koťatama a o kus vedle se mezi zaparkovanými kozorožci poflakovali opičáci z Gibraltaru. Ke konci jsem zabloudila i do terária a celé courání ukončila druhou kontrolou medvědů. Nějak se vyměnili a na spadnuvší děti čekal zas jinej. Nevim, jestli se dočkal, těžko říct ale asi ne... Já jsem už byla utrajdaná a odtrajdala zas pryč.
Jsem asi působila krapet divně, když jsem tam sama courala po zooparku, všude samý maminky a tatínkové s drobotinou a nebo zamilovaní párečci bez horčice a kečupu... XD ... stane se, kdybych se měla chodit projít jenom, když mám zrovna s kym tak věčně sedim doma na zadnici. A myslim, že jsem ještě trošičku svéprávná, abych mohla courat sama. A ať si o mně každej myslí co chce, třeba že jsem rohlík bez párku XD

Jinak jsem tenhle týden asi toho moc nedělala, přišla jsem z práce, najedla se, pokud jsem si nedala něco někde po cestě a odpoledne se poflakovala u filmů, knížky a nebo pletení.

V pátek se událo po delší době setkání. Tvor z dalekého předhůří Balkánů tráví nějaký ten týden v domovině a zrovna se to sešlo, že se udála sešlost. Vystřídala se dvojice podničků a pěkně spořádaně se před půlnocí šlo domů. Já jsem ale tentokrát nešla sama. Doprovod mi dělal samotný Vepřový přítel! Ano, svůj růžový rypáček mi strčil do rukávu a odmítl z něj vylézt, prý že chce zůstat chvíli v Čechách... Nu, proč ne.

Včera byl zas po roce v Kadani Císařský den, ale nějak se mi tam nechtělo. Nevim, nějak mě škrapká v krčíčku a jsem z toho trochu nakřivo. Ani nebylo nějak extra hezky. Místo toho jsem strávila odpoledne produktivně a asi za 4 hodiny překreslení a vybarvování štětečkem vznikl výtvor. Udělala jsem si tričko s tématem Vikingů ... olalaá :D


Jinak se toho moc neděje. Jako vždy. Taková ta normálka, co nic nezakazí ani nevytvoří. Jinak hraju stále Simpsny, před pár dny byla vypuštěna na světlo světa monstrózní aktualizace, která trvá až do 7. 10.! ... Fakt jako extra dlouhá. Většinou trvá tak necelý měsíc. A je o tom, že Springfield napadl Barbar a pod jeho vlivem se staví hrady a napadají se sousední Springfieldy. Zní to divně, ale je to husté. Už jsem jinak v posledním levelu, teda ten jsem dohrála a další zatím nejsou. Tak to byla poslední dobou už docela nuda a moc mě to nebralo, ale tahle aktualizace, ta mě baví... :D Ráda ničím :D


Jinak jsem zjistila včera, že na Islandu zase nějak obživla sopka, či dvě. Teda ještě nic moc netvoří jenom se to tam docela kvalitně klepe. ... takový zemětřesný rojíčky, ale třeba z toho nakonec nic nebude... se pozná. Jinak se dá tahle sopečka pozorovat i kamerou přes net...
tu a tu
a tady jsou vidět ty zemětřesení ... Tahle sopečka je pod největším evropským ledovcem Vatnajökull, ale jsou na straně do vnitrozemí, tak to asi nebude tak hrozný, třeba jim to nevezme ani silnici kolem pobřeží... vnitrozemí je neobydlený... ale se pozná...
trošku se to tam klepe no...
A k večeru se zas zabalit a odfrčet do Chomoutova, hm, snad mě ta rýma moc nepřemůže, jinak to bude asi veselý... XD... achjo ... vzhůru k obědu! hauk

Žádné komentáře:

Okomentovat