sobota 2. srpna 2014

Navrácená

Jak už titulek napovídá, navrátila jsem se do krajin domovských. Po dvou týdnech skotačení v místech slovinských, konkrétně bohinjských, jsem si konečně po nekonečně dlouhé cestě mohla lehnout do své miloučké postýlky. Ta je mi jako jedna z mála opravdu věrná a čeká na mě ... och, to je krásné ... XD

No, nechám pro dnešek toho podivného tlachání a ještě prozradím vlnám internetového prostoru to, že se chystám své skotačivé zážitky sepsat do pár dílků zábavně vzdělávacích příspěvků. Rozhodla jsem se totiž, že to nebudou pouhopouhé řečičky kolem a kolem jako vždy, ale bude to trochu intelektuálněji zaměřené v tom smyslu, že se budu snažit připojit k těm hromadám blbostí i nějaká fakta a tak... uvidíme, jak se mi plán povede naplnit, jestli z toho bude alespoň trošičku něco smysluplného, co se bude dát číst, či nikolivěk...
hauk...

Žádné komentáře:

Okomentovat