úterý 11. března 2014

Jarní pozitivismus

Ou jé, pozitivní nálada se rozlévá všude kolem, vše se stíhá, klídek pohoda... hahahaha asi se zanedlouho zastřelim banánem XD...

Dlouho jsem nic nenapsala. Neni čas a posléze ani nálada. Je to děsné. Je pátý týden, skoro polovina semestru na krku a hem... já vůbec nestíhám. Měla bych sepisovat a makat na bakalářce jak vrut a ono prd. Ne že bych nechtěla, ale já jednoduše nemůžu, škola mi brání. Máme sice asi o jeden nebo dva předměty míň ale o to horší. Na 4 z 5 musíme dělat průběžně úlohy a ty jsou tak naprd, že to svět neviděl. Požíraj hromadu času. Stále sedim u matlabu, to je jeden z mých nejlepších přátel nyní, trávám s ním veškerý volný i nevolný čas. Druhý nejlepší kamarád je ArcGIS o jé... to když si zrovna necham chviličku na bakalářku.
Nevidim to moc reálně že to všechno udělam a stihnu a tak. Ještě ve čtvrtek teď budem psát zápočťák první z dvou úloh z fyzikální geodézie, nejenže nikdo netuší, co by tam mohl dát, ale druhou úlohu nám nechal na odevzdání až na další týden.  Aktuálně jí mam ve stavu kdy mi nevychází a věčně hledam chyby. Nějaký jako ... místo funkce sin tam mam jednou sind ... páč jsem zapomněla vymazat při překopírování d ... no asi se z toho zastřelim fakt už ... mě nikdy nemůže nic vycházet napoprví XD... musim trávit mnoho hodin hledáním chyb ... nejsem v těch okamžicích moc slušné děvče... XD

Takže tohle je důvod proč moc neplodím... Jsem už mrtvá, nemam sílu něco vymýšlet nebo tvořit.
Už mě děsně likviduje to věčný vysedávání u pc... bolí mě celej člověk a prostě celkově je to naprd. Jestli já dodělam tenhle semestr úspěšně a stane se ze mě papírovej blbec tak zahazuju aspoň na měsíc počítač někam... toť přísahám na svá zbědovaná záda... hauk domluvil jsem ... jdu ze sebe spláchnout matlabácký jazyk a pjdu si číst a pokud možno někdy i spát... zejtra zas bude děsně... tři cvika... dvě děsné od desíti a jedno až od šesti večer... supr čupr dupr... 

tě pic 

nechce se mi to číst... jestli tam mam chyby, tak to máte blbý... XD

Žádné komentáře:

Okomentovat