úterý 15. dubna 2014

Apríl

Už jsem se dlouho nevylila... nějak nebyl ani čas ani nálada. Přišel pan Apríl a dokonce dneska jeho půlka, nevim jestli pravá nebo levá, to jsem se ho neptala... radši...

Už mi to připadá skoro jako celej rok, co trvá tenhle semestřík. Je to děs a běs. Pořád se musí něco dělat... Ale úplně nás včera na přednášce překvapilo, že jeden týpek, který nás svými úlohami v rozsahu semestrálních prací, celý semestr nehorázně terorizuje, se rozhodl, že nám poslední 5. úlohu odpustí... jako čuměli jsme. Prej aby jsme měli čas se připravit na předtermín 7. 5. ... to je týpek XD ... ze tří tejdnů zkouškovýho, co máme, je totiž dva týdny v prdéli.

No, na bakalářce dělam ve volných chvílích a v podstatě jí mam už zpracovanou, teď ty výsledky chce převést do nějaké rozumné formy ve stylu webové aplikace a bude vystaráno. Akorát ještě dopsat k tomu ty kecičky. Ale ty už taky z většiny snad mam, 16 stránek textu bez obrázků, to jde... na těch 30 včetně obrázků to asi nějak doklepu...

Pak máme ještě dva seksy předmětky, na který máme dělat jakési úlohy, ale už jsme ty poslední úlohy načli a nevypadaj zas tak nejhůř. Snad to pude. Ještě by to chtělo si to projít vypracovaný otázky na státnice, trochu si je upravit k obrazu svému a nechat si je vytisknout na pozdějc. No těšim se. ... prej 17. 6. státnice a 26., nebo 27.? obhajoby? ... něco takovýho ...

Teď v pátek jsem byla na brigádce, to bylo maso... XD
Byla jsem ve škole požádána o výpomoc s měřením nivelace mezi Jirkovem a Mostem. No, hm... velmi přesná nivelace s tříletrovou latí v celku, dvěma tyčema k ní přidělanejma na opření a podložkou, se opravdu luxusně měřila - přes 11 km... Byla jsem samozřejmě nosič latě. Ještě teď mam otlačený pravý rameno a ztuhlej krk a taky spálenej ksicht od sluníčka, ale už se solidně začínám loupat :D ...
Měřit od půl osmí do půl osmí, no bylo toho dost... jsem ráda že jsem to přežila, viděla jsem to ráno dost bledě :D...
Celej víkend jsem se z toho snažila trochu vzpamatovat ...  :D

Achjo, budu muset do školenky na chvíli, aspoň že nám večer odpadlo cviko... kvík... chtělo by to další dílek Vikingů nebo Trůníčků :D ... chichi

Žádné komentáře:

Okomentovat