středa 12. února 2014

Už se to chýlí

Tři týdny volna a nicnedělání se pomalu ale jistě chýlí ke svému závěru. Opět se přibližuje začátek dalšího semestru. Začíná se 17. - v pondělí, překvapivě. Bude to semestr vypečený. Budu muset nějak sešmoulit bakalářku, posléze jí obhájit a nějak skoulet státnice. Hajzlíci jedni oškliví nám udělali, asi za odměnu, normální podobu státnic. Vždycky byli státnice součástí bakalářky, ha... my jako poslední čtyřletí bakaláři je budem mít jako tříletí oklobáčci odděleně v jiný den... a to se vyplatí... 101 témat hah... asi si budu muset pořídit úplný znění katastrálního zákona... hem... hezké no...
Ale to jen jako úvod k novému dění počínajícímu od nového týdne. Na co se lze těšit.

Jak přišla zima, tak zase odešla. Je skoro jaro. Dneska asi 7 stupňů, jasno až skoro jasno, prostě sluníčko svítilo...

Co tak provádím, či jsem prováděla, když jsem měla a mám volno? No, nic moc. Občas jezdim na oběd na elektrárnovité místo, procourávám Klacíkov, občas něco ukuchtim, něco pozařídím a tak. O víkendu jsem si ukradla Máňu a mohli jsme jet na návštěvu Mostu. Aspoň že nemrzne, nemusela jsem škrabat ani nic jinýho.
Taky jsem se odhodlala a zejtra pudu večer plavati, teda se spíš tak povalovat, haha XD...

Jak je tak venku hezky, tak jsem včera šla ven, myslela jsem, že pudu se venčit sama, ale přidal se ke mě jeden lesní tvor. Vzala jsem mu za odměnu banán. Šli jsme do lesa, pak do tesca a pak do si vypít zakoupené pivo, kam jinam, než před školu bývalou. Než jsme však začali popíjet, nechali jsme plechovky v kapse, v druhé banán a vloupali se do školy - tajně - hlavním vchodem. Pod lampou je největší tma, že. Prozkoumali jsme nástěnku, záchody a šatny. Maj to tam tedy luxusní ... ale nemá to tu správnou atmosféru už, njn jinčí doba asi XD...

Jak jsem byla během víkendu o Pragoffestu v čudu, tak jsem byla navezena do hrozně morovité hry The Simpsons Tapped out. Je to děsný, mam obden vybitej mobil... O čem to je? ...
Kvůli nehodě v elektrárně, kterou způsobil Homer, vybouchl Springfield a na člověčinovi je, aby ho vybudoval znovu. Napřed tam má jenom Homera, Lisu, Neda a postupně jak se prokousává Leveli (sbírá peníze a postupové body) si může stavět další budovy a s nimy objevují se mu tam nové postavy. Peníze a body k postupu do dalších kol získává "zaúkolováním" postav - úkoly trvají různě dlouho - v reálném čase.
Shrnuto - ráno se probudíte, šáhnete po mobilu, připojíte se na net, bez kterýho hra nefakčí a kouknete, jaký je stav hry. Protože jste chytře postavy večer zaúkolovali na počet hodin spánku, máte úkoly splněný, oťukáte je, že maj hotovo - získáte peníze a bodíky, vyřídíte zadaný úkoly - postavy zaúkolujete dle požadavků a zbytek zaúkolujete podle potřeby. 
A je to, odložíte mobil, nebo tablet nebo něco takovýho a můžete dělat co chcete, po nevim kolik hodinách se opět podíváte, kdo má co hotový a zas je zaúkolujete, postavíte, co chcete a jde to dál a dál... áááá mor...
Jednou za den máte možnost navštívit - darovat a získat body od přidružených přátel, můžete prozkoumat, co postavili a tak. K různým svátkům a událostem během roku jsou aktualizace, právě v týhle době probíhá rozšíření o různý věci k valentýnu, je to tak romantiš... o jé XD

Žádné komentáře:

Okomentovat