středa 5. února 2014

Kdesi v povětří

V pátek a o sobotě jsem se zúčastnila Pragoffestu, jak jsem již tady zmiňovala. Opravdu jsem se tam vydala ještě s jednim takovým tvorem. Trefili jsme tam.

O pátku jsme od čtyř vyrazili na přednášku SanSan v rámci linie Thronecon. Od pěti jsme se přestěhovali na Britcon a na přednášku Mnoho tváří Sherlocka Holmese. Posléze jsme se vrátili k trůnům na 12 důvodů proč nesledovat Hru o trůny. Od sedmi jsme se na Orientcon nenarvali, o 52 věcí které nechcete vědět o Japonsku byl nějaký moc velký zájem a tak jsme se jen tak poflakovali a poznávali neznámé prostředí. Od osmi jsme se zúčastnili tentokrát 15 důvodů proč sledovat Hru o trůny. A pak se šlo pryč...

O sobotě jsme vyrazili až na jedenáctou. Připadala jsem si krapet jako bezdomovec. Táhle jsem s sebou dvě igelitky a ještě tašku přes rameno... prostě bezdomovec. Naštěstí jsem si své dvě kouzelné igelitky mohla nechat v šatně a nemusela jsem je tahat celý den s sebou.
Měli jsme docela štěstí, že jsme měli koupený na sobotu lístky. Bylo vyprodáno. Človíček si mohl koupit lístek až od pěti. Od dvanácti jsme šli na přednášku Vaříme v západozemí, samozřejmě byla i ochutnávka... citronového koláče.
Od jedný jsme chtěli jít na Prozkoumávání TARDIS ale bylo to zrušeno. Místo toho bylo To nejlepší z Červeného trpaslíka. Od dvou jsme se vrátili opět k Throneconu a k přednášce o Islandu a pokračovali jsme Draky Sedmi království. Od čtyř jsme na nic nešli. Zastavili jsme se v herně a zahráli si dvě úchvatné hry... Studenou válku, kterou jsme nakonec vzdali, byla na nás až příliš náročná XD... přešli jsme raději na hru od 8 let Duchové ... myslim, že i ta na mě byla moc náročná XD

Před pátou jsem zdrhla. Jela jsem na východ za kulturou. Šla jsem na mysliveckej ples, bohužel jsme nevyhráli v tombole ani jednoho zajíčka... XD ... ale měli luxusní lesní výzdobu :D

V pondělí dopoledne jsem se vrátila do našeho hlavního města. Zašla jsem do školy, kde jsem odevzdala přihlášku na magitra a zkoušela opět sehnat svýho vedoucího kvůli podpisu. Jelikož jsem ho nesehnala, vyprdla jsem se na badatelské činnosti, sedla na bus a jela dom...

no... a od tý doby jsem doma... chňa

2 komentáře:

  1. Och, konečně vím, na jakých přednáškách jste byly na PGF. :D Většina těch přednášek by mě taky zajímala, ale moje smůla, že jsem se rozhodla jet až na poslední chvíli.

    OdpovědětVymazat