pátek 31. ledna 2014

Winter came

Po mnoha měsících čekání na sněhové vločky se zimychtivý človíček dočkal. Sníh asi před týdnem konečně zasypal všechny možné i nemožné plochy a plošky.
V tu dobu jsem byla chorobomyslná a zalezlá v posteli, kde jsem strávila celý minulý víkend. Žádné zimní hrátky proto nepřicházely na mysl...

V pondělí jsem aktivně navštívila další archiv, v pořadí druhý. Tentokrát obyčejný archívek v Kadani, kde jsem hledala nějaký info o dvou obcičkách, který budu nějak zpracovávat v rámci seksy bakalářky. Minulý pondělí jsem byla v Kobylisích a to další se tam chci stavit znova, ještě něco pořešit. Mám takové badatelské pondělky.

Dneska ráno jsem se opět přemístila do našeho skvělého hlavního města. Budu tu přes víkend a doufám, že tady moc nebudu. Měla bych být v Hájích zelených a pak někde jinde... V Hájích je od včerejška až do neděle Pragoffest, menší zimní obdoba FF v Chotěboři. Měla by tam býti linie trůnů, tak huvidímeš... :)

Za hoďku bych se měla odebrat směr Háje a zítra bych tam měla býti celý den... a pak se uvidí co se bude dít... hem... hem... hauk

Žádné komentáře:

Okomentovat