neděle 26. ledna 2014

V rámci prokletí

Och, je to opět tak, zkoušky jsou za mnou. Přede mnou je trojice týdnů volna.

Co s nimi? nebo y... neumim česky...

Před týdencem jsem se opět přemístila na zápraží našeho hlavního městečka. V pondělí se odehrála předposlední zkouška, z GISu 1. Protože ji měla stejná vyučující jako DPZ, probíhala v podstatě úplně stejně. Jedinou výjimkou bylo to, že jsem nešla jako minule v první pětici, ale až v té úplně poslední. Zkouška začínala od 9., ale zkoušet začala asi už o 10 minut dříve. My jsme šli na řadu až ve tři čtvrtě na dvě. Naštěstí jsme dostali alespoň to A ...

V Prážičce jsem zůstala až do pátku. Ve čtvrtek jsem měla poslední zkoušku, z ekonomiky. A ta mi to celé pokajdila... dostala jsem B XD... Nejdříve byl test a pak následovala ústní po skupinkách, buď po dvou nebo po třech. V testu byly tři otázky. První na ZČ ve veřejném zájmu a ZČ pro vlastní potřebu, druhá na ceník a třetí co to je spolehlivost. U všech uvedl podotázky a to co skutečně k tomu všechno chce vědět.
Musím uznat, že zkoušející byl opravdu spravedlivý.

Ve středu jsem chytla od spolubydlíc bacila a ten mě docela solidně složil, po zkoušce jsem byla kvalitně tuhá i včetně teploty. Kvůli tomu a různým dalším věcem se opět projevilo prokletí... aneb vždycky se to musí nějak posrat... XD

Jsem zvědavá, jestli se to prokletí někdy zlomí ... XD

Teď se ještě dolečuju, doufam, že z toho bude už jenom rýma. Další víkend mam rozakcený, doufam, že to všechno dopadne a hlavně fajně.

... ende

Žádné komentáře:

Okomentovat