neděle 15. prosince 2013

Čvachtání v hlavě

Je to velké a má to dokonale kulovitý tvar? Co to je? ... Čvacht

Poslední týden semestru je za dveřmi a já v podstatě nemusim do školy... hm hm hm... Nevim, zdá se mi to poněkud podezřelé... To se mi ještě za dobu studia nestalo, že bych měla semestr tak brzo z krku. Je pravda, že tolik na práci toho zas nebylo; nějaké ty úlohy, prezentace, testy... Naštěstí to nebylo zas tak náročné. Možná taky díky tomu, že jsem měla štěstí u obou zápočtových testů z ing. geodézie a nemusím je tudíž zítra opravovat. Mnozí měli větší smůlu, buď u obou nebo alespoň u toho prvního.

Kdybych nechtěla jít na předtermín ve středu z pozemkovýho práva, tak mam do ledna prázdniny. Ale zkusim se alespoň jedné zkoušky zbavit. Je to asi ta nejlehčí zkouška.

Hm...

Je zajímavý, jak se lidi chovaj různě v různých náladách a v různých rozpoloženích. ... A pak toho třeba litujou, ... hmm... prostě děsně zajímavý... lidi jsou divný a nepřemejšlej a nebo naopak zas moc.... Ani jedno neni supr dupr, řekla bych...  hm hm ... sranda, obecná... 
a AKSM je jediné možné řešení XD...

Asi si půjdu číst ... čvacht... nechce se mi učit ... to možná zas ... někdy... čvacht, žbluňk...

Žádné komentáře:

Okomentovat