pátek 27. prosince 2013

Oooo ty Vá-noce

Přišly, odešly, ale zase se za rok vrátí. Ne, nemyslím ptáky zpěváky létající na zimu do teplých krajinek, ale ty noce které jsou prostě wau... Vá.

Naposledy jsem zmiňovala v místní oblasti optických vláken a samých skvělých serverů (z bůhví čeho složených... asi nafukovacích žab či něčeho takového, opravdu tomu rozumím XD), že se musím mučit. Mučila jsem se a učila, chvílema dokonce ... a myslím, že to bylo dočista zbytečné. I kdybych nevěděla vůbec nic, jenom základy základů, tak bych zkoušku z pozemkového práva složila. Dědeček Hříbeček byl dokonale hodňoučký na nás na všechny a všem šesti zúčastněným na předtermínu dal A ... Domnívám se však, že o normálním termínu v lednu tak hodňoučký nebude na ty flákali, co nebyli ani jednou na přednášce. Holt výhoda toho občas zabloudit na přednášku, máte třeba skoro zadarmo zkoušku (:

No, dosti už školy... od doby zkoušky z popru jsem na školu ani nepomyslela.. no skoro. Tento školní rok nejdu na první zkoušečku 3. ledna ale až 8., tudíž se nemusím konečně jednou učit přes Silvestra, o jé... ale asi stejně budu v klidu doma XD... ale aspoň se můžu jen tak poflakovat :D...

Tak tedyš... Vá-noce a svátky vá-nočníkové. Dostavily se. Štědrý den proběhl v podstatě tradičně, i když s mírnými odlišnostmi, ale nikdy není nic stejné a nic netrvá věčně... (ani erekce... jak se celkem trefně vyjádřil jeden lesní tvor, kolega z našeho skvělého AKSM XD) .... no nic... vraťme se k tématu. Štědrý den proběhl zkrátka normálně. Byly koledy, i když jenom na cd... byla večeře, no i když řízky vepřovité se salátem, kapříka Pepíka už několik let bohužel nevedeme :'( a nakonec přišel i Ježíšek a donesl nějaký ten dááár.
Asi největší radost jsem měla a mám z králíka zajíce Hanse... je tak seksy XD... úúú... prostě kjásný pruhovaňoučký ušák do postele - je nahřívací v mikrovlnce... nejlepší partner na noc :D
Jinak byly třeba i ponožky, či odsmrďovač na mytí :D... 

První svátek vá-nočníkovitý jsem musela osedlat milou Máňu a odrazit od břehu směrem k Chomoutovu. Tam totiž čekal další Ježíšek a taky svíčková... hahaha... mu :D ... obdržela jsem tam třeba kufr... no, nevim, co tím chtěl Ježíšek říct ... XD

Na druhý svátek vá-nočníkový se jelo do Mostku, jako tradičně. Zde byli skryti dokonce dva Ježíšci a jedna úchvatná kačenka s ještě úchvatnějším zelíčkem... mňami... :D

A dnes? ... no, dnešek byl podezřelý, po několika dnech mlh a ošklivého počasí se úplně docela vyjasnilo, blankyt se rozlil po obloze a slunce po zemi. Bylo asi 7 stupňů, což se mi zdá na prosinec krapet moc a byla bych spokojenější, kdyby byly závěje sněhu, kdyby kráááásně chumelilo a já se v tom bílém čerstvém snížku mohla vyvalovat :D

Zítra večer budu opět osedlávat Máňu, stejně tak jako po dny vá-nočníkovité a pojede se opět nach Chomoutov... bude tam párty snů :D ... ojé...

a dál? ... se uvidí (:

zdař boha :D

Žádné komentáře:

Okomentovat