úterý 3. prosince 2013

AKSM

Prošinéééc... je tu

Fijú fijú... hahaha... mám občas usilovný pocit, že akorát plácam životem a nic z toho. Nevim něco by to chtělo. Něco produktivního, něco, něco... uspokojujícího XD ...

Akorát škola škola.... prd z toho... smyslem života asi pro mě škola fakt nebude.
Já bych tak ráda někam vypadla, poznala nějaký nový zemičky, lidi a ták... ale nemam na to balls abych sama se sebrala a jela do řiťky... Jsem lůser... XD

Dneska jsem prezentovala prezentaci z digitálního modelu terénu na prográmek GRASS, takovej jeden děsně složitej program XD... bylo to úža, seksy. Pak se psal testík zápočtovej z EKZK a to byl hnuseček. Ale doufam, že to mam. Včera jsem se nějak nedokopala se učit ani dneska... radši jsem si nainstalovala jednu hru a hrála :D ...

V pondělí, čili včera, jsme psali zápočtovej test z ing. Jak dopadne? To jest ve hvězdách... něco jsem vypočítala a doufam že mi to uznaj.

No, je to prostě veselé všechno... Přes víkend jsem teď zůstávala v našem krásném rozkošném hlavním městečku a courala po krámech. Nějaký dárky jsem pořídila, některý ještě čekaj. Ještě že jsem dostala stipendium :D...

Hňa hňa...

2 komentáře:

  1. Já taky nemám koule, abych někam vycestovala. Přitom bych to potřebovala na zlepšení angličtiny. Taky se mi nechce opustit na delší dobu Honzu, obdivuju Kočíka, že to vydrží být delší dobu bez Banána, já bych to teda nedávala.
    Jinak taky si občas říkám, že se plácám, ale pak se přesvědčuju, že přece směřuju ke společnýmu žití s Honzou a možná za pár let k založení rodiny, tak možná se tak neplácám, sama nevim. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já bych chtěla na konec světa nejlépe :) ... někam daleko, široko

      Vymazat