neděle 10. listopadu 2013

Kostky a pruzení

Nějaký ten týden opět uběhl a asi bych mohla vytvořit zprávu, že ještě žiju. Ano, žiju!

Pozoruhodný úkaz se stal za uplynulý čas. Asi měsíc ze mě byl neodbytný otravný naprdlý tvor. Prudil a prudil, až se toto tvrdé úsilí nakonec vyplatilo a přineslo ovoce. Už prudit nemusím, už si jen spokojeně vrním :D
 ... Hahahaha... úsilí se někdy vyplácí... ale stejně si myslím, že si budu zanedlouho zas nadávat. Ale což, život by byl nudný :)

No tož, tolik má střeva a vnitřnosti měly nutkání vypovědět cosi takového a již utnu jejich nerozumné blábolení a začnu vydávat srozumitelnější slovní spojení. 

Uplynulo pár týdnů a ve škole se zas tolik toho zvláštního neudálo. Tohle pondělí jsme akoráte psali první zápočtový test z inženýrský geodézie, tak doufám, že se zítra dozvím pozitivní výsledek, snad. Jinak se průběžně jako obvykle musejí odevzdávat vypracované technické zprávy z jednotlivých úloh, ale to je taková klasika. Tenhle semestr je také docela pohodový.
Někdy v pondělí, či nějak tak, se mi ozval vedoucí na bakalářku, s dotazem jak jsme se na ní vlastně domluvili. Napsala jsem mu shrnutí a on mi odpověděl někdy ve čtvrtek, že by měl mít už nějaké bližší info tento týden a mohli bychom se už začít bavit konkrétněji. Jsem zvědavá, jestli se konečně něco dozvim, co budu dělat XD...

Taky jsem uplynulý týden začala řešit referát z DMT, nebo-li digitálního modelu terénu. Mám mít referát na program GRASS, což je takový docela rozsáhlý freeware, obdoba ArcGISu ve kterém děláme ve škole. Odhodlala jsem se tento program stáhnout a nainstalovat, ale nějak mi nejde spustit, hádá se právě s programem ArcGIS, konkrétně s jeho částí - Pythonem. Oba programy si totiž nainstalují svůj Python, mám ho v pc dvakrát a nějak se to hádá prostě... Výsledek je již zmiňovaný, GRASS mi nejde spustit a já nemůžu smolit referát. Protože tenhle program totálně neznam a potřebuju ho nějak prozkoumat.
Napsala jsem proto jednomu vyučujícímu do školy, který se zabývá vývojem GRASSu, jestli by mi s instalací neporadil. Dal mi několik rad, několikrát jsem si program odinstalovala a nainstalovala a výsledek je stále stejný. Tenhle týden za ním někdy skočím i s pc a uvidím, jak to dopadne... Už vidim, jak píšu referát na 30 minut na program bez možnosti si ten program ošahat XD... sranda

Nakonec bych se zmínila o kostičkách, nedávno jsem začala totiž zas kostit. Jsem takové malé díťátko ... prostě si hraju s Minecraftem XD... stavím si :D
Postavila jsem si baráček se svítícíma dýněma. U baráčku mam luxusní jezírko s bambusem, psinec a nedaleko ohradu s ovečkama. K domku mi vede alej, přes kterou se lze dostat k poli s obilim a políčku s dýněma. Na druhou stranu mam les Řáholec s jeskyní, kde bydlí sněhuláci, bohužel mi občas vylezou z jeskyně ven a rozpustí se na dešti. Když teda prší. ... Sranda prostě XD... aktuálně kutam v podzemí velkou místnost, co s ní udělam nevim, ale bude velká XD
 krásné veleskvělé políčko
chodící sněhuláci, sympaťáci :D

Takže se mám docela fajn... :)

Ještě bych zapomněla na akci, která se uskutečnila ve středu. Díky Lesnímu tvorovi jsem se vyprdla na prostřední ze tří přednášek a odskočila si do Holešovic do jedné kavárničky u Stromovky na událost předávání úplatku. Nebylo to jen takové obyčejné uplácení, bylo to japonské uplácení. Skoro všichni přítomní si vyzkoušeli uplácet, či být upláceni. Tento akt probíhá formou přesně definovaného rozhovoru, kdy podnikatel zkorumpovanému úředníčkovi předá úplatek ve formě žlutého dortu, který je symbilem úplatků v Japonsku už od nějakého 17. stol. I já jsem si vyzkoušela být uplácena, i když jsem to trochu pomrvila, no co, dortík jsem si ale odnesla :D

To je všecičko, kočičko XD

Žádné komentáře:

Okomentovat