středa 23. října 2013

Vagónění a jinčí věci

Zítra začíná druhý týden mého dvoutýdenního pobytu v Práze. Podruhé tento semestr jsem zůstávala v našem hlavním městečku na kolejnici. Poprví jsem malovala, teď jsem už nemalovala ale kulturně se vyžívala...

Jelikož jsme v pondělí neměli obvyklé cviko, jela jsem do Pražičky až v pondělí dopoledne. Na oběd jsem se ještě zastavila na elektrárně a v 11.45 frčela z cv vstříc velkoměstu. Protože jsem byla děsně poctivá, tak jsem šla od dvou na přednášku a byla docela i dobrá, dala se přežít...

V úterý jsme od samého rána pracovali na druhé úloze z laserového skenování, ale protože jsme museli jít od dvanácti na cviko, tak jsme ji nedodělali. Zbytek školního dne byl zcela obyčejný. Jenom večer se šlo poprvé tento semestřík do hospody, do oblíbené osmičky na Šmahově.

Ve středu od dvanácti byly jenom přednášky. První mě oddělala, protože jsem si musela psát poznámky, ale ty zbylé dvě...  to jsem si tam pletla náramek... s lístečkama :D
Ve čtvrtek jsem se vypšoukla na přednášku od desíti, na Gis a šla až na odpolední cvika. Cvika byla taková obyč.

Páteček byl volný a jelikož jsem zůstávala v Práze, došla jsem si dopoledne do galanterie pro nějaký bavlnky, abych se další týden nenudila a zařídila jsem si novou kartičku na busy a vlaky. Večer jsme se s jedním lesním tvorečkem rozhodli podívat na festival Signál, který probíhal již od čtvrtka až do nedělky. Prošli jsme střed města a nábřeží... nejlepší asi bylo promítání na Mnichnův palác u kampy. Nějaký promítanání bylo prý i na náměstí Míru, ale tam jsme se nezatoulali... Ten den byl dokonce úplněk, myslim, měsíc svítil jak šalený, aly bylo to hezké :)
O sobotě jsem opět s lesním tvorem vyrazila na toulky hlavním městem. K obědu jsme se zatoulali do zastrčené příjemné čínské restaurace nedaleko Náměstí republiky a navečer jsme po čtvrthodinovém zdržení vyrazili směrem na Národní do klubu Vagon na koncert skupin Deliwery, Volant a Punk floid. Koncert byl od osmi. My jsme tam dorazili někdy před půl devátou a akorát po chvíli se opravdu začínalo. Všechny kapely byly dobré. První byla ještě ozvláštněna o to, že ve svém repertoáru měli i skladby s příčnou flétnou nebo saxofonem, což s nim měli písničky i Volanti. Punk Floidi hráli až od jedenácti. ... Bylo to pěkné, opět se nechat po delší době unášet decibely a skotačícími těly :D ... Akorát se nám nechtělo odcházet o trochu dřív, a proto nám ujelo poslední metro a cesta na kolej se konkrétně protáhla na hodinu... blbý noční tramvaje XD... musela jsem podruhý v životě ukazovat kolejenku.. ccc... XD
Deliwery
Punk Floid

V neděli jsem se odpoledne vydala na provětrání hlavy do obory Hvězda. Ještě jsem tam nikdy nebyla a chtěla jsem se tam konečně někdy podívat. Je tam krásně. Takový hezký lesík, v kterým se dá bloudit a bloudit :)
Tenhle týden hned v pondělí jsme měli školu od osmi. Moc jsem se na cviko netěšila, mělo se jít totiž měřit ven. Na přípravu jsme si měli něco napočítat, tak jsme si to ještě ve třídě zkontrolovali a probrali si, jak to budem provádět. Poté jsme vyfasovali všechno možné i nemožné a vyrazili do terénu - před Masarykovu kolej. Vytyčovali jsme tu paralakticky délku... byla to sranda... napřed se to přibližně odměřilo pásmem a pak se na určené místo zatloukly tři kolíky a na ně deska a na ní se přilepil papír... Na něj se vyznačil směr a mohlo se začít vytyčovat... XD... ještě že bylo krásně celej den :) ... Měření bylo fajn, kromě prvního překopávání kolíku to bylo v pohodě, bez problémů :D
Večer v pondělí jsem šla na filmovej klubík Brontosaurů v kanceláři u Náměstí republiky na film o seniorech který sportujou, bylo to docela vtipný XD

Včera jsme měli školu až od dvanácti, jedno cviko. Od dvou jsme chtěli jít pokračovat ve zpracovávání 2. úlohy z laserovýho skenování, ale bylo tam narváno, tak jsme si to přesunuli na příští tejden od devíti v úterý... Místo toho abych šla ze školy na kolej, tak jsem vyrazila s jednou spolužáčkyní na Václavák pokoukat po krámech a tak :) ... a večer jsem zaskočila na jedno do hospody... ááá jde to se mnou z kopečka...

Dneska máme volno děkanský. Normálně jsem šla spát o půlnoci a vstávala jsem až v 10.39? ... asi jde na mě zimní spánek :D ... Večer od půl sedmý jsem zamluvila čajku - Čajovna ve věži u Letný, tak jsem zvědavá jaký to tam bude :) ... 
... dyzis dý end... XD

... jenom tak k závěru, v neděli jsem se tak na někoho nasr*la že jsem si ho odebrala z přátel na assbooku, taková já jsem ... XD ... ale stejně mě prudí dál :D

2 komentáře:

  1. Koukám, že si docela kulturně užíváš, to je dobře! :) Na nějakej koncert bych taky ráda šla, ale tak snad se někdy poštěstí. Momentálně mě čeká v listopadu Akicon a hned další víkend po Akiconu máme sraz angličtinářů, tak se už těším! :D

    OdpovědětVymazat