sobota 12. října 2013

V mlze, či v mracích?

Už nějaký ten čas se mé prstíčky nechtěly dotýkat klávesnice ve smyslu stvoření textu vhodného k veřejnému čtení. Po usilovném přemlouvání prstů jsem se odhodlala něco vytvořit. Jak to nakonec dopadne, nikdy nikdo neví. ...

Uplynula již trojice týdnů školní docházky. Něco jako čtvrtina semestru je za námi... 

Co se za tu dlouuuuhou dobu událo? No, asi by se to dalo vyjádřit jako prd s octem bez octu... i když to asi trochu kecam. Furt se něco děje, že... jinak by nebyly dějiny XD

Melancholická nálada mi zalejvá dušičku... ále prd... nebudu si hrát na filozofa zkříženého s psychologem obecným.

Chodilo se do školy, do Blily, pobývalo se na koleji a tak. Ve středu 25. jsem vyrazila ještě s jedním tvorečkem na Šmahov, tzv. Strahov na Open air... Jako no, nic moc extra to nebylo no. Šli jsme tam jenom kvůli Prago union. Ti jako jediní aspoň za něco stáli XD... Další týden ve čtvrtek jsem chtěla jít na Back to school na výstaviště, byli tam od devíti HS, ale když jsem přišla ze školy, tak byla venku už moc zima a tma a ještě jsem tam neměla s kym jít, tak jsem se na to vyprdla ...
Ten samý týden, ale v úterek jsem byla aspoň v čajovně na čajíčku na Karláku. Bylo to fajné posezení.

Jinak jsem nic moc extra neuskutečňovala. ... Jo, jenom jsem si domluvila a zamluvila bakalářku. Tak uvidíme, co nakonec budu dělat konkrétně :D ...

Minulý víkend jsem byla na houbách, v lese! Wau XD

Tenhle školní týden jsem v pondělí byla na courandě v Holešovicích, protože jsem si chtěla koupit sluchátka, jelikož a neboť jsem je inteligentně zapomněla doma. Za stovku jsem si pořídila ty nejlevnější, no a je docela poznat, že byly tak levný, hrajou naprd, ale tak stačí to na přehrávání filmů... Fungujou, plní účel.
V úterý jsem vyrazila znova na nákupy. Původně jsem se chtěla jenom vyvenčit, protože bylo venku krásně. Vypšoukla jsem se na školní povinnosti a šla procourávat naše hlavní městečko. Na Václaváku v oblíbené pasáži jsem si koupila tričko v akci, žluťoučký... Poté jsem se přesunula na druhou stranu řeky a vyšplhala se Petřínskými zahradami na Strahov. Zde jsem se setkala s tajemnými spolukuklenci a vydali jsme se společně na Zličín. Zde mě zákeřně přepadl nápad vyzkoušet si kabát a ... musela jsem si ho koupit XD... V Ikei jsem si ještě pořídila dvojici myšáků... nojo jsem trošku ujetá na plyšový myšy... uznávám... Děsně jsem ten den utrácela, achjo, jsem to ale ...

Tenhle víkend asi do lesa nepudu, venku je mlha a nevlídno, ale třeba se to trochu zpraví časem... :D

Atlas mraků, Cloud Atlas, 2012
Tom Tykwer, Lana Wachowski, Andy Wachowski

Ale o čem jsem to chtěla hlavně psát? ... O jednom filmečku, který mě velice zaujal. Je zpracováním knížky Atlas mraků od Davida Mitchella. Jmenuje se stejně jako knížka. Děj filmu se skládá ze šesti příběhů, myslim že je jich šest, které jsou v různých časových obdobích. Rozebírat o čem film vlastně je, ani moc nejde, je to dost složité, co jsem však identifikovala, tak bych řekla, že je o propojenosti životů.
Film Cloud Atlas má krásný soundtrack a všichni diváci musí uznat po zhlédnutí, že má dokonale propracované masky.
Co říci závěrem v tomto kraťoučkém pojednání? Atlas mraků není komedie, je to film k zamyšlení a jedno zhlédnutí zdaleka nestačí. Viděla jsem tento tříhodinový velkofilm dvakrát a musím přiznat, že jsem ho ještě dostatečně nezpracovala. Budu si asi muset přečíst knížku. :) ... vřele doporučuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat