úterý 24. září 2013

V sedmici

Ňo, co říci závěrem... teda počátkem... hm... jestli by nebylo lepší radši mlčet...

Minulý týden jsem přesunula svou osobu do středu země. Ne zcela do jádra té kulaté věci, po které bloumáme, ale té naší šišaté zrealizované hranicemi. Dnem Dé byl zvolen čtvrtek. Něco po poledni jsem se ocitla na koleji a protože se tu nevyskytovala fronta příliš dlouhého ražení, rovnou jsem se i ubytovala.
Pokoj, jak jsem se již obávala, byl přestavěn a jedna zeď byla oškrábána. Což znamenalo veliký bordel všude, krapet i na chodbě. Rozhodli jsme se totiž vymalovat, včetně oškrábání zdí. Už bych se do toho podruhý asi nepouštěla, byl to děs běs.
Ve čtvrtek jsme až do noci doseškrábali všechny zdi a já jsem nějaký už vybílila. V pátek dopoledne jsem ve zkrášlování pokoje osiřela a zbývalo pouze na mě, abych celý pokoj vymalovala. Vybílila jsem zbytek zdí, dovysádrovala veškerý díry, který jsem potkala při obhlídce a vrhla se do namíchávání barev - zeleňoučké a žluťoučké. Začala jsem zelenou a večer jsem dodělala už i s drobnou pomocí žlutou. V sobotu ráno jsem zamířila do okolního velkoměsta, abych se poohlédla po náplastech, jelikož jsem se trošku v zápalu práce zranila a lepidle na prahy u zdí. Jaký bylo překvapení, když jsem se setkala s většinou obchodů zavřených. Až asi 6. lékárna byla otevřená. ... Hlavní město je dopoledne v sobotu mrtvý... hm hm hm, to jsem si nemyslela...
V sobotu jsem se zkrátka pustila do úklidu a celé se to dodělalo v neděli. Neuvěřitelné, jak se to rychle zvládlo.

Včera jsem zamířila po několika měsících opět do školy, tentokrát už po sedmé. Po cvičení z inženýrské geodézie bylo asi hodinu a půl volno než se odehrála přednáška ze stejného předmětu. Tento čas jsem využila k sehnání barvy na zeď. Měla jsem v plánu si jí ten den ještě dotunit a to se mi také podařilo. Vymalování dopadlo dle plánu.

Dneska jsme měli už od desáté hodiny dopolední cvičení z laserového skenování, které však bylo zkrácené na pouhou půlhodinu. Následné cvičení z digitálního modelu terénu odpadlo a čekalo na nás až cviko od dvou z ekonomiky v zeměměřictví a katastru. Ve volném čase jsem se stavila na oběd a na koleji.

A jak to jako vypadá celkově v novém semestru? ... No, nejsem úplně rozradostněná. Na koleji to vypadá trochu jako v lese. Jsou tu samí zajíčci, takže si tu připadám jak mrzutej starej medvěd XD ... Většina starých známých z předchozích let už buď dostudovalo a nebo se alespoň přestěhovalo na byt. Je to tu prostě takový divný. Hm ... nevim, mam poněkud blbou náladu poslední dobou a nevim, jestli se jí tak nějak rychle zbavim. ... Nevim, jestli pojedu domu ve čtvrtek a nebo až v pátek... bůh ví... achjo...

Nejradši bych si někam lehla a čuměla doblba...

Žádné komentáře:

Okomentovat