středa 18. září 2013

Vzhůru ku matičce

Už uběhly téměř tři týdny volna, které se ještě objevily v rámci měsíce zářijovce. Odehrálo se několik různorodých akcí a přihodilo se několik různorodých věcí. Musím uznat, že se nudit ani nestíham. Jenom občas nemam náladu ale na vůbec nic a radši zalezu do postele a spim. Ono je to tak někdy lepší.

Čas od času jsem si odskočila na oběd do blízkých elektráren, kde se podává i něco jiného než uhlí, to by jistě člověk nečekal. Jinak během volného času jsem se ponořila do knížky o jednom egypťanovi Sinuhetovi a jelikož má 800 stránek, ještě jsem jí nestačila spolknout. Zas tak s ní nepospíchám. Ještě mi skoro 200 stránek zbývá. Kromě čtení se zabývám pletením náramků. Objevila jsem na netu pár novejch vzorečků, tak jsem je musela vyzkoušet.

Taky jsem za tuto dobu učinila objev. Teda vlastně předevčírem, přesněji řečeno. Zjistila jsem, že nemá cenu se o nic snažit a něco si myslet... je to blbost. Taky nemá cenu ptát se proč a co kdyby... Hovadiny.  Nojo je to sranda. Občas asi musim ze sebe udělat blbečka, aby mé blbečkovské choutky byly zas na chvíli uspokojeny.
Ale zas tady kydam kydy, jsem to ale kydač, opět. Co taky jinýho XD...

Po výuce jsem napsala email s dotazem ohledně bakalářky jedný doktorantce a jelikož byla na dovolený, napsala mi až další týden v neděli. Vypadá to, že by se něco u ní mohlo najít za prácičku. Se za ní chci první tejden školy stavit a domluvit se na něčem. We'll see... jak jinak.

Zítra se přestěhuju na kolejnicu. Nemam zas tolik věcí svých ani, ale mam hromadu věcí na malování. Vzpomněly jsme si se spolubydlou na konci minulýho roku, že bychom mohly vymalovat, že je to už docela děsný. No, vypadá to, že budu malovat asi sama, páč jedna spolubydla jede na víkend domu a druhá chodí do práce. Hem... to se teda mam na co těšit. Jsem zvědavá jak to zkonim XD... Kdyžtak to udělam děsně umělecky. To se budou ještě všichni divit. Navíc je tu zádrhel, že máme jaksi taksi hodně věcí a netušim jak to uděláme, ale to nevadí, bude každopádně sranda.

Asi nemá smysl tady konstatovat, že jsem chtěla o víkendu někoho vidět a zas to nevyjde. Nojo, jsem hloupoučká XD... budu malovat, takže se aspoň nebudu myslet na koniny... snad to nějak zvládnu.

Od pondělí začíná novej semestr, to se těším, to se těším... och ...

...

1 komentář: