sobota 15. června 2013

Změna je život

No, tak aby to nebylo tak fádní, tak jsem tentokrát nedodělala zkoušky 8. června jako minulý dva roky ale až 14. ...

Nj, ukradli nám první tejden zkouškovýho, tak jak to má člověk do toho 8. stíhat, navíc když je to tenhle rok sobota XD
Poslední zkouška, co jsem musela udělat byla fotogrammetrie č.2 ... jak jsem se tady už zmiňovala, tak mě to učení vážně nebralo. Jak jsem neobjevovala nové věci, ale byla nucena si to v podstatě opakovat, nebavilo mě to... a ne že by mě to učení zrovna pokaždý bralo.

Jak já mam ráda, když ze mě lidi dělaj blbečka. Od devíti v B-872 jsme psali písemku, docela tradiční - relativní orientace (až na to že byla zaměřená na Hallertovu metodu), digitální ortofoto a AAT (aerotriangulaci). Na řadu na ústní jsme šli jako druhý a tyjo, ten z nás udělal kreténky. Má neuvěřitelnou schopnost ptát se divně. Tak jsme ho nechápali a odpovídali tak kraviny nebo nevěděli, i když to jako víme... prostě fuuu XD... Z písemky, nevim proč, nám dal 2-3 ... nevim, co mu tam chybělo za seksy věci, možná to ani sám nevěděl. Nakonec nám naštěstí dal oběma D. Ještě mi z geografie dal B... no naštval mě prostě XD

Odpoledne ve čtyři jsem jela busem domu.

Dneska jsem dostala hloupej nápad se jet projet na kole. Bolí mě teď z těch 23 km nehorázně zadek a nohy a záda a všechno... asi chcípnu XD Taky jsem si udělala pěknej puchejř na ručce ze sekání kosou. Uvažuju o tom, že se dam na dráhu Smrtě, kosa je fajn věc XD ... Ale bylo to fajné XD

Zejtra pojedem na výletík do Mostu a různě po nákupech do Chomoutova. Uvidímeš, co všechno pořídíme, či nepořídíme :) ... hauk

Žádné komentáře:

Okomentovat