úterý 25. června 2013

Občas tu a tam

Zase v klacíkově, zas ten rok nějak rychle utekl, hm hm... zajímavé

Minulou nedělu se opravdu jelo do Mostnicovitého města. Při cestě zpět jsme se zastavili v Chomoutově a já jsem si pořídila nového kamaráda - krosnu, nějaký to tílko a taky šaty... wau XD... Jsou to první šaty asi po deseti letech? ... XD Docela jsem váhala jestli si je mám vzít, ale nakonec jsem přece jenom utrácela.

V pondělek se nějak nic moc nedělo, ale v úterý jsem jela do Práhy naposled abych tam přečkala do středy a odubytovala se. Byla jsem docela dost ráda, že jsem si ty šaty nakonec koupila, páč bych jinak asi chcípla vedrem, které ovládlo místní region. Skoro jsem se rozpustila, ale ne docela, ještě trochu žužu ze mě zbylo.
Vrátila jsem ve středu zbytek skript do knihovny a obstarala všechno možné. Menší obtíže se objevily u odubytovávání z koleje, jelikož si kdosi chytrej vymyslel, že při odchodu 1. a 2. z pokoje si musí nechat zkontrolovat svůj uklizenej prostor od uklizečky, ... která samozřejmě nebyla k nalezení. Naštěstí jsme ji nakonec přece jenom odchytli a nechali si potvrdit, že to máme skvěle uklizené.
Ve středek jsem čekala a rozpouštěla se na koleji až do večera, kdy pro mě přijel odvoz.
Ve čtvrtec jsem se válela na balkoně, jelikož a protože se v bytě nedalo bejt. O patro níž si hráli trošku se sbíječkou. Na balkoně ten randál nebyl tak hroznej a dokonce tam bylo příjemnějc, sice hic ale pofukoval větřík. Večer a přes noc na pátec dorazila fronta s bouřkama a docela radikálněji se ochladilo.

O sobotce jsem se válela na zahradě a užírala jahody, vyfásli jsme totiž na starost zahradu, teda spíš sklizeň jahod. O nedělce jsem se k večeru přestěhovala do dneška opět do Mostivicovitého města. ...

Hem, hem, ... v pátek se pojede do Chotěboře... ale jak to se ještě neví... knííík já bych chtěla vědět aspoň něco... knííík... připadám si zas jak kokos XD... kníííík ... mám či nemám, toť otázka XD

Žádné komentáře:

Okomentovat