pondělí 1. července 2013

Změna plánu

Když se různé věci mění na poslední chvíli...


Minulý týden jsem se během volných dnů vrhla na tvorbu trika... a myslim že se mi docela povedlo, nechtěný flek jsem elegantně dokázala zamaskovat XD
 

V páteček se mělo jet dle dlouhodobějšího plánu na víkend do Chotěboře... hm... měla jsem dokonce domluvený i vozidlo k dispozici, ale nějak jsem se na to necejtila. Ještě mě už asi týden škrabkalo v krčíku a tak... nějak nic moc. A navíc se mi tam fakt jako nechtělo. I když se mi nikdy nikam nechce, je to u mě docela normální. No, prostě se to kvůli mě odpískalo....

Díky tomu, že jsem nejela na východ, mohla jsem jet na západ. A taky jsem jela. V držení jsem měla i přes tuto změnu auto a tak jsem byla plně variabilní. Sice se vyskytla taková drobná chybička v podobě doma zapomenutých dokladů, ale policajti nevystrkovali čumák, tak to bylo v klidu XD
Jelo se na dostihy konaných v rámci KVIFF a tento rok poprvé jsem vyhrála velkou částku, krom jednoho dostihu jsem ve všechn vyhrála a vydělala si čistý zisk 105,- ! ... asi bych se měla stát profesionálním sázkařem XD

Dneska jsem se opět přemístila do Varů, tentokrát vlakovitě. Šlo se na film gruzijského původu, byl dobrej, líbil se mi. Vybrala jsem dobře :D ... zítra zas do varů, potřetí a potřetí s jinou společností :D ... pak se večer přesunout do chomoutova připravit se psychicky i fyzicky do pracovního procesu...

Žádné komentáře:

Okomentovat