čtvrtek 13. června 2013

Na flákandě

Kvůli dvěma zkouškám za týden jsem zůstala od pondělí do pátku v Práze. ... No, teď je čtvrtek večer a nevim jestli jsem si moc pomohla.
Hem, měla jsem docela dost času. V úterý v poledne jsem byla už na koleji. No, ale že bych se nějak hnala do učení... Nějak jsem nezískala tu pravou motivaci. Už jednou jsem si to musela procházet a teď podruhý... Když se máte koukat na něco, co jste už jednou viděli, tak vás to hrozně deptá, mě teda určitě...

Včera jsem si šla sednout do parku s fotogrammetrií. Dneska jsem to vzala bez ní. ... Achjo, jsem tak líná se učit. Neumim to a nechci se to učit... kník
Dnešní zmrzka a citronada byla fajnová :)

Furt si řikam, proč jsem taký kokos... chtěla bych to vědět. Prej mi to řekne Ježíšek XD

Jak to zejtra dopadne? Hem. ...

Žádné komentáře:

Okomentovat