úterý 11. června 2013

PUGíč

Další, už třetí čárka v seznamu.

Od desíti se konala opět v devátém patře další zkouška. Sešli jsme ve 4. Počítače tentokrát šly normálně spustit. Jako na kane se psal test na infernetu na 30 minut o 30-ti otázkách na a b c, o jedný správný odpovědi.
Na ústní se šlo po dvou. Napřed jsme se podívali na špatný odpovědi u testu, já jsem jaksi měla všechno dobře, tak jsme na moje nemuseli koukat XD... Pak jsme na střídačku dostávali otázky a odpovídalo se. Byli jsme tam asi hodinu. Já jsem dostala zas A trapně XD... ale jako nestěžuju si, že XD...

Pak jsem si zašla do knihovny pro skripta z fotky 1, na oběd a na nákup. Za zkoušku jsem si koupila meloun XD... je dobrej, slaďoučkej (:

No, měla bych se začít učit na pátek fotku.... hem, venku je nádherně, asi před hodinou jsem přišla ze zkoušky, ... nechce se mi moc...

.... kníííík...

Žádné komentáře:

Okomentovat