čtvrtek 6. června 2013

Odpindáno

Dneska jsem byla na zkoušce z katastru nemovitostí. A hle světe zboř se, já jí udělala a jako docela fajnově, že se mi o tom ani nesnilo XD...

Jelikož se zkouška konala až od dvou odpoledne, jela jsem do Práhy až ráno. Kolem jedenáctý jsem už vesele kolejničila. Na katastr jsem se už odmítla koukat, protože jsem v tom měla stejně guláš a nechtěla jsem už moc čeřit jeho hladinu.
Za to jsem zas dostala nutkání vylejt si sérdce a játra a to konečně jednou pro vždy. V záchvatu realistického já jsem sepsala jeden román a hle už potřeba pindání zmizela... jehá :) ... Doufam, že mi to vydrží, ale mam takovej pozitivní pocit, že jo. Vracím se totiž ke kochylistickému pojetí světa, mám chuť vyrazit do oblastí světa nezasažených civilizací a hledat odpovědi na otázky, jestli jsou na měsíci sloni a jestli je možné potkat uprostřed pouště mluvící wafli... a všechny mé výsledky bych sepsala ve formě upanišád :D

No nic, teď zas zpět ke katastru...

Napřed se psal test na PC ... 30 otázek, každá za bod, minimum 15 bodů. Mně se nějak podařilo vykouzlit 26 bodů. Test byl na 25 minut a psát jsme ho začali asi až o půl třetí, páč jaksi nešla elektřina... Povyndavali jsme všechny PC z elektřiny a pak přišel elektrikář, aby nám řekl, že elektrika zas jde a když nepustíme všechny PC naráz, že snad nespadne... no, vydrželo to...
Postupně po dopsání testu jsme opouštěli místnost, abychom nerušili a neradili. Všech nás 6 to napsalo. Nikdo nemusel domu.

Pak šli první tři dovnitř, aby si vybrali lísteček s trojčíslím a dostali 15 minut na přípravu (ten první), ti další měli víc. Já jsem šla jako 4. a byla jsem na potítku snad přes hodinu, bylo to šílený. Popsala jsem jenom 1 A4 z obou stran a ještě tak nic moc hustě se spoustama škrtanců, že jsem se v tom ani moc nevyznala XD... Asi po 20-ti minutách jsem se začala nudit. Poslouchala jsem zkoušení a nervovala se, že v podstatě nic nevim a nevim co o tom jako budu řikat a že se mě zeptá na bůhví co. No a že budu ráda když dostanu C...
Tak jsem šla na řadu a vykládala jsem takový základní nic moc podrobný věci, mi přišlo ke 13. 40. a 43. otázce (pozemkový katastr, vytyčení, poskytování info o katastru)... a Benda se jako na něco zeptal, ale nebylo to tak zákeřný nebo já nevim, občas když jsem něco pak i nevěděla, tak mi to řekl, jak to je... a asi jsem vypadala že jako tomu děsně rozumim a vim o čem se jedná a že jsem tak jako katastrálně nemovitostně naladěna asi XD ... takže mam AAAAA hahahahah XD...

V Blibe jsem si pořídila cestou ze školy toaleťák a pivo XD... a zejtra zas domu a učit... hahaha ... já bych příští tejden nejradši zrušila...

Žádné komentáře:

Okomentovat