úterý 4. června 2013

Neprší!

Ono přestalo chcáti! Jak neuvěřitelné po tom neustálém týdením dešti...

Myslím, že má potřeba ze sebe dělat kreténka už byla dostatečně uspokojena... Aspoň doufám. Kdyby někdo dělal takovýho kreténka mně asi bych dávno utekla někam XD... Ehm...

Možná to je jenom tím počasím...

Už ve čtvrtek mam zkoušku... ale až od dvou odpo. Tak aspoň můžu jet do Prahy až ráno... jestli teda jezdí busy... ale tak proč by nejezdili, kolem nějaký vody se moc nejezdí...

Tyjo už jenom jeden den celej na učení... jak já si to všechno zapamatuju... ááá kane kane... pomoc XD

Měla bych se učit, ale chytla jsem nějakou kochylistickou náladičku. ... Jak já ráda píšu příspěvky, co skoro nikdo nepochopí, teda pochopí jenom pár stejně trhlých jedinců. Sranda, co si asi myslí o mně ti, co mě pořádně neznaj XD ... a mně je to tááááák hrozně jedno... ať si myslí, že jsem divná, to taky jsem a nestydim se za to! :D

Jdu se mučit... knííík (:

Žádné komentáře:

Okomentovat