neděle 12. května 2013

Když to kvete

Nepřilezl další tejden, ale už další měsíc... Ještě tak trochu žiju ... hah XD

Květnová volna se vtěsnala na prostředek týdne. První svátek byl v posledním týdnu semestru. Končili jsme dřív, kvůli třem týdnům výuk v terénu které musíme absolvovat. Dvoutýdenní z fotky v Práglu a následující týden, již první zkouškový, z mapování na Mariánský.

Posledního dubna mě zase nikdo neupálil... byl to fakt vtipně vydařenej den. Byl pražskej majáles, na kterej jsem nešla. Jednak jsem byla přimrtvělá jako už docela dlouho, pak jsem neměla lístek, kterej byl oproti minulýmu roku asi o 150,- dražší... a taky jsem tam neměla s kym jít... on by se někdo jako našel ale... hm... no nic.
V tento den se taky psal zápočtovej test z norem, kterej jsem nakonec napsala na 28.5 bodu z 30... takže dobré. Po testu si jeden úchyláček vzpomněl, že by mě mohl třeba někam pozvat... sice pivo to nebylo, ale bylo to fajné (: ... aspoň něco... když se večer posral XD
Mohla jsem jet už odpoledne domu... napřed jsem si myslela, že pojedu já někam, pak že někdo přijede za mnou... nakonec houno že XD... docela mě to naštvalo... prvního jsem jela hned ráno domu, co bych dělala na koleji...
Jak mam ráda, když všechno krásně klape ... hah

Tenhle tejden byl další svátek. Tentokrát jsem musela zůstat v našem krásném hlavním městě kvůli již zmiňované výuce. Ve středu bylo docela hezký počasí, a tak jsem pocourala trochu po městě a něco si koupila. ...

Do Práhy jedu až zítra a ještě to beru přes Most... takže se zejtra uleju z výuky... ale mam to domluvený.

Jak já nemam ráda lidi co mě ignorujou... a zas vim prd... jako by toho nebylo už dost, ale že mi to dlouho vydrželo XD...

Venku je všechno tak krásně zelené a všechno kvete, teda už pomalu dokvítá... jop je to fajn.


Žádné komentáře:

Okomentovat