pátek 17. května 2013

Čumák

Dva poslední tejdny semestru proběhla výuka v terénu podezřele se odehrávající ve školní budově. ...

V původně pětičlenné skupině se vypracovala čtveřice úloh a napsala dvojice testů, snad všechno úspěšně. To se, doufám, někdy dozvíme. ...

Při pondělku jsem navštívila již delší dobu domlouvaný Most. Proběhlo to v pohodě. Dokonce i bus do Prahy jsem našla.

Pondělek byl celej tak docela vtipnej, včetně večerní třesničky na dort XD... wtf... No, lze říct, že na východ asi už nepojedu... Některý věci asi nikdy nepochopim. ... Ve středu jsem ještě poslala jeden dopísek, ani nevim, jestli jsem někdy psala dopis XD... Jsem docela zvědavá, jestli se mi ve stejném stavu vrátí nebo ne, poslala jsem ho doporučeně ...

...

 Jsem nějaká líná něco psát... V neděli se jede na další tejden výuky na Mariánskou ... ale jenom do pátku, snad to přežiju XD ...

hauk XD

Žádné komentáře:

Okomentovat