pondělí 27. května 2013

Když se s*re co se dá

Hahahah... to je stále všechno tak veselé ... ale co si furt stěžuju... vždyť je pohoda, klídeček... tabáček...

Už někdy nevim kdy, asi v sobotu jsem začala psát takový ucelený příspěveček sem o uplynulých třech týdnech výuk... bohužel, jelikož jsem tak děsně šikovná jsem si ho před závěrečným doladěním vymazala? ... fuck automatický ukládání... áááá ... jsem si myslela že mi šibne... no ... tím chci jednoduše říct že příspěvek nebude, nebo jako asi bude ale někdy až se mi bude chtít ... až překonám svou krizi XD

No, na výuce to šlo. Sice z tý fotkový části mam nakonec B... ale co že... Holt jsem zas Blbá XD

Už druhej den si tak trochu prohlížím přednášky z DPZ, nebo-li dálkového průzkumu Země. Co si pod tím představit? ... hmmm.... humus... samá fyzika ... nějaký záření a záře a zářivý energie a zářice toky potoky... no, to jsem si myslela že dokončením třetí fyziky budu mít od ní pokoj. Pak tam jsou nějaký pěkný družice a tak...
Dneska byl první termín ze tří z DPZ... prej to nechce zas tak dopodrobna. Musim nasadit vysoký stupeň generalizace... jinak to nevidim... i tak si asi nezapamatuju nic. Mam v tom bordel, jak nevim kde XD

... Jop a dopisník co jsem posílala se mi nevrátí... hm hm... dokonce mi bylo oznámeno, že byl vyzvednut a poděkováno... fakt mě to chvilkové neignorování dost zaskočilo, naštěstí je nyní vše v zaběhlých kolejích ignorace... tak jsem klidné...

No, asi bych si měla jít číst ty skvělé poznámky, co jsem si vytvořila přes den... áááá toho je tolik... a nelíbí se mi to... chtěla bych si vylézt někam na střechu a zpívat si... ale je tam zima, velká... asi winter came... a neni k dispozici střecha... chybky se vloudily...

Žádné komentáře:

Okomentovat