čtvrtek 30. května 2013

Družičení

Již několikátý den babrám se chvílemi elektromagnetickými vlnami proudícími k zemskému povrchu.

Musím ale přiznat, že jsem se do toho zas tolik neponořila. Nějak na to nemam náladu ani vůli. Hlava si zas dělá, co chce a věnuje se věcem, které nemají smysl. Jak zastavit toto svéhlavé bezhlavé jednání?

... čas nikam nechvátá, chvíli zase běží normálně, chvíli je to dobrý a potom už ne... a tak je pod kobercem sám a vkv vysílá, jsou to velmi krátké vlny, který netrvají chvíli...

Včera jsem byla zas docela v řiťce XD... rozhodla jsem se ... pevně ... že seru na assbook. Nebudu tam chodit. Max jednou za uherák teď, abych zjistila něco novýho ke zkouškám. Nemá to smysl tam lízt, akorát mě to deptá. Zkusím nasadit metodu "sejde z očí sejde z mysli..." Jsem zvědavá jestli to zabere XD Už jsem tuto metodu nasazovala několikrát a hm... vždycky se to posralo XD... uvidíme teď...

Chtěla bych být flegmatikem XD

Odpoledne, teda za necelý dvě hodiny, jedu s družicemi klokotajícími nad hlavou po 14 dnech na zápraží našeho krásného hlavního města. Aspoň trochu změnim prostředí... štve mě to tady už XD ... drobně


Musim si jít stvořit oběd... hauk ... možná pozdějc...

Žádné komentáře:

Okomentovat