pátek 31. května 2013

Zas jednou B-lbá

První zkouška semestru úspěšně za mnou. ...

Ale oni to dali nejspíš všichni. Človíček by musel být asi hoooodně mimo, aby to neudělal. Byla to jenom ústní zkouška z předmětu Dálkový průzkum Země, nebo-li družic a snímkování Země a tak...

Dle pondělních výpovědí jsem množství informací z celého semestru velmi zgeneralizovala. A musím uznat, že mi nějaké ignorované informace trošku občas chyběly... Njn, jednak mam blbýho pamatováka a jednak jsem vynechala nějaký věcičky no... Když ona se ptala občas na divný věci :D
Ale i tak, že jsme občas něco nevěděli, nám, první pětce, dala samý B a jedno A... Byla opravdu dosti hodná v hodnocení. Chce se nás nejspíš rychle zbavit, když vypsala jenom 3 termíny :D

Domu jsem jela oblíbenym vlakem Karlexem, dokonce dneska neměl ani zpoždění, když vyjížděl z Prahy! V Praze včera lilo... dneska lilo a když jsem přijela dom tak i tady lilo... a v Praze už ne... nějak se mě ten déšť držel jak klíšťák. Se ani nedá říct, že by pršelo, ono prostě chcalo! ... furt

Teď mě čeká Kane ... katastr nemovitostí, 6. ... knííík... jsem si přivezla skripta. Ve vlaku jsem si četla na začátku základní pojmy... knííík ... já se to nechci učit... pomoč... je toho tolik a takovejch právnickejch keců...

Když jsem si pročítala DPZ, vznikly z toho dva náramky. Hm, hm ... co vznikne asi z katastru? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat