neděle 21. dubna 2013

Plazení kupředu

Jaj jaj... to je zajímavé, když člověk nedokáže myslet dopředu, když nedokáže říct, co se stane za hodinu, nebo za dvě... když nedokáže plánovat... jenom se tak plazí a přemejšlí, co dál... i když i to ho dost zmrtvolňuje XD...

Jak už to tak bývá, nic není tak jak by si člověk představoval... Když už je jeden divný, tak musí být divný asi ve všem, postupně.
Už jsem se tady asi 14 dní nevyjádřila... nějak moc jsem nechtěla. Neměla jsem náladu se veřejně znemožňovat.
Jsem totiž psychopat XD... V podstatě nespim... teda jako trošku jo, nějakou tu hodinku, ale docela naprd... ještě neusínám sama od sebe ale s práškama, fakt vtipné... a to jsem utahaná jak pes po 300 letech nucených prací v africké Ghaně.
Ale prostě neusnu...

Není mi zrovna hej hou... si řikam, kam se doplazim XD... nemyslela jsem si, že budu takhle uvažovat...

Minulý týden jsem se vyprdla na přednášky ve středu odpol a ve čtvrtek ráno, ... ale na tu jsem na konec přišla... jo, to mi připomíná, že bych si měla stáhnout přednášky... hem... ... to jsou jenom hlasité myšlenkové pochody.... hotov-o
... no nic... jela jsem na výlet do městečka kousek za Čáslaví... chtěla jsem se odreagovat trochu a navštívit takového jednoho tvoříka ... :) ... navštívala jsem ho... sice jsem skoro vůbec neviděla okolí, jenom dva filmy a to si je ještě docela nepamatuju, ale nevadí ... Jsem ráda, že jsem tam byla :D
...
Myslela jsem si, že to třeba zabere, ale ... hm... stejně jsem děsně utahaná ... a nespim... hahahah...

už je to fakt docela dlouho...

to je furt něco... konečně můžu bejt v klidu a co já? ... houno obecné... hah

jdu se plazit dál ...

Žádné komentáře:

Okomentovat