středa 6. března 2013

Na Babě

Dny plynou a plynou, plyn plyne, všechno plyne. Třetí týden je tu, ale za chvíli tu už nebude... kecy kecy to jsou XD

Po okamžicicích zimních, zatažených, zamlžených se prodralo na dohled slunce. Na modré obloze hnízdí a očividně se mu tam líbí.
V sobotu s modří nad hlavou se vyrazilo na takovou drobnou procházku kolem řeky. Pohodová cesta se posléze změnila ve výstup na horský velikán - trošku menšího ražení, ale ve sněhu a s hradem na své špici, bonusem k tomu všemu utrpení. Byly odtamtud krásné výhledy k pokochání.
Večer se odehrála dlouho očekáváná a nedařená schůze tří. Konečně se zadařilo. Tři nebyli sami, měli ve své společnosti příjemné společnice - kněžny z východu, teda spíše tesca, ale původem z východu, od Svijan. Bylo to velice příjemné povylévání XD
Neděle byla chmurnější a nejen zataženým nebem. Byla jsem nucena se opět přemístit, i když bych mohla pohodlně jezdit až v pondělí dopol. Pondělní čtyřhodinové cviko jsme přežili všichni.

Úterek, tedy včerejšek, se také zvládl, jak jinak. O desíti cviko z DPZ, od půl dvanáctý slavný tělácvik a od půl třetí exkurze v NTM - z předmětu Normy v geoinformatice. Exkurze se uskutečnila kvůli výstavičce věnované 90-ti letům české technické normalizeci. Nakonec jsme zmíněné výstavičce věnovali jen minimální pozornost a vrhli se na jiné, mnohem zajímavější expozice. Na kolej jsem šla pěšky přes Stromovku, bylo krásně.

Dneska se počasí opět vydařilo. Jasno celý den. Jarní atmosféra dýchala tu a tam. Od osmi jsem měla tříhodinové cviko z KANE a pak pár hodin volna. Na přednášku od dvou se mi nechtělo, tak jsem se šla radši projít. Prozkoumala jsem Babu, zříceninu nad Vltavou a pokochala se výhledem na přilehlé okolí pražské. Cestou do školy jsem narazila na bodík letecké fotogrammetrie. Neuvěřitelné, jak ta škola dokáže i za školou pronásledovat XD. Jak jsem se dozvěděla později přednáška z Fotky od dvou stejně nebyla. Vyučující přišel až po 22 minutách a to je už i na studenty moc, nikdo na něj nepočkal a tak se přednáška zrušila XD. Od čtyř se přednáška z PUGu konala.
Asi za půl hodiny začíná o patro níže první a možná zároveň i poslední akce kolejního typu tohoto semestru. Uvidim, jestli se mi tam bude chtít aspoň na jedno... to se uvidí.

Žádné komentáře:

Okomentovat