úterý 12. března 2013

Hah

Asi se brzo zbláznim XD... nemoct se pořádně vyspat, jak je to krásné. Noci jsou tak strašně dlouhé černé nudle. Člověk je utahaný k zbláznění, převaluje se jak cvok a pomalu ale jistě mu začíná hrabat. Jop, tak to mam ráda...


naše kapela se seznámila na drogovém večírku... fixa má fakt dobré psychotexty...

a ještě jednou, bacha na heroin...

Dneska jsem se konečně rozhodla a odhodlala zajít v ruku v ruce se svými milými zády k jedné z místních doktorek. Mé očekávání se naplnilo, odeslala mě na rehabilitace. Přišla jsem se tam hned objednat a hle, jestli prej nemam půl hoďky čas, hned mi dala prouda na záda. Ještě mi ho daj zítra a pozítří. Jsem zvědavá, jestli mi to nějak pomůže, bylo by to docela fajné. Rehabilitace tady jsou docela jedna velká továrna. Chodí tam pořád tolik lidí. Hem.

Poté jsem šla na cviko do školy a na tělák, kde jsem myslela původně, že asi umřu, ale bylo to docela v pohodě. Odpoledne jsem se vyprdla na obě přednášky. Normy jsou o ničem, jenom dokola kolem o normách a geografii jsem protentokrát zabalila. Chtěla jsem si jít na chvíli lehnout. Ležela jsem, ležela a jak už to bývá, spánek se nedostavil. Doufám, že si to schovává na noc.

Jak já závidim lidem, co jdou večer spát, třeba osum hodin v kuse spí a pak se probudí do nového dne. Jop, taky jsem to někdy tak měla. Ale dokud člověk tohle má, neví co má za poklad...

Je to v řiti, je to v řiti. Proč se všechno jenom a jenom zhoršuje? Hah, to je prostě vtipný. Škoda, že nebyl ten konec světa, docela mi chybí. 

Ale co, člověk si nemá stěžovat, má být pořád happy a skákat radostí minimálně 3 metry do vzduchu.

Fuck
Fuck
Fuck
...

optimismus nadevše XD...

Nevim, ale myslim si, že jsem v minulym životě musela bejt hrozná svině XD

... nechat to všechno zmizet pod nánosem... potom se oklepat a jít rychle pryč, nebo se dotýkat, nevím co myslíš...

Na závěr se omlouvám za pesimismus protékající povětšinou celými těmito stránkami, nechci nikomu kazit náladu, ani nijak jinak negativně ovlivňovat okolí, ale nějak si nemůžu pomoct. Třeba se příště přemůžu a napíšu něco děsně super krásnýho... docela by se mi to líbilo...

A jedna poslední zpráva, na kterou čeká jistě každý zabloudivší čtenář na tyhle divně vyhlížející stránky plný výlevů jednoho divného jedince.

Dochází mi toaleťák.

2 komentáře:

  1. Jako bys mi v některých větách mluvila z duše...na dnešek jsem skoro vůbec nespala kvůli nervům ze zadávání bakalářky, protože se to tak nějak zkomplikovalo a času ubývá...no aspoň ty nervy nejsou jako záda, co by mě bolely dlouhodobě, ale taky to není zrovna příjemný a štve mě, že to nedokážu ovládat. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, to je v řiti ... chtělo by to nějakej čudlík na zapínání spánku XD

      Vymazat