pátek 22. února 2013

Znovu tu a tam

Co tu tak psát, aniž bych se opakovala. Asi to nepůjde jinak, než vysoukat ze sebe pár starých známých slov. Je to tu, začátek nového semestru, s pořadovým číslem šest.

Čas tak nějak plyne, jak je už jeho zlo-zvykem. Utíká to a houno se mění. Jak krásné, jak milé, jak naprd XD
Hah ... pondělkem začalo nové studijní období. První  předmět, fotogrammetrie 2 - cviko. Necelé čtyři hodiny klikání odběhly do houští, kde se přidaly k ostatnímu uběhlému času. Následovalo úterý s cvičením z DPZ - dálkového průzkumu Země, tělák se šplháním na stěně, přednáška z Norem geoinformatiky a přednáška z Geografie 2. Ve středu přibelhalo cviko z katastru nemovitostí následované pár hodinami volna prodlouženého i přes přednášku z fotky. Přednáška z pozemkových úprav ale už byla, teda spíš, zúčastnila jsem se. Čtvrtek přišel s přednáškami z katastru a z DPZ a cvikem z pozemkových úprav.
Na středu večer se domluvilo a dohodlo, že se vyrazí, když je ten začátek semestru, do hospody. Kam jinam, než na Strahov. S černým pokoutným pohledem jsem dojela jako už docela dostkrát na místa dohody. Naše oblíbená nekuřácká hospoda však zklamala, byla plná. Šlo se do kuřácké, ale jenom na jedno. Nějak se nám tam nelíbilo a mým působením se skončilo v čajovně, kde se naštěstí nějaké to místečko přeci jenom našlo, i když bez stolečku. Popíjelo se, co je pro tyto místa příhodné a nějaké to ovoce se i pokouřilo. Vykopli nás až téměř půl hodiny po zavíračce, asi se jim ten den nechtělo moc chodit spát.
Venkovní klajtna se nezměnila. Přituhlo a byla opravdu zima. Sníh a mráz. Bus přijel, nabral mě a odvezl zpět.
Přišla jsem někdy kolem půlnoci na kolej a tam nikdo. Spolubydla také vyrazila do víru. Umyla jsem se a šla spát, usnout se mi ale nepodařilo zrovna hned.

Hmmm hmmmm... jenom si tak řikám, proč to něco dělám.... masochista se asi nezapře ... no, asi jdu... někam...
...předchozí řádka je pouhopouhé šumění listů v koruně stromu, není důvodu si nad tím lámat hlavu, hrozí tím její zlomení, či minimálně nalomení, proto pššššš....

Ještě se tak zmíním, že náš pokoj na koleji je prokletý, teda konkrétně jedna postel. Už třetí rok za sebou se touto dobou postel uvolní stále ze stejného důvodu, jde se k někomu za lepším. Asi bych měla změnit postel, jinak fakt už nevim :D ........ .......... ............................... . . . ........... .....    . . . ........

Včera po posledním cviku jsem okamžitě nasedla do busovitého tvora a odvezla se domu. Večer jsem nikam nešla, jsem byla mrtvá a líná XD... jak jinak.
Dneska začalo tak nádherně sněžit, chtělo by to jít vyválet se v těch hromadách sněhu, bohužel tu není v blízkosti spoluváleč. A příští víkend už má být skoro jaro, to je skoro k naštvání.

Žádné komentáře:

Okomentovat