pondělí 17. prosince 2012

Útok šutrů

Žula, to je žula... Syenit, diorit, ryolit, ... nebo že by? Křemenný porfyr? ... nebo že by snad jílovitá břidlice, hm, fylit... je to složité... šutr sem šutr tam, co já s tim udělam?


     Třináctý týden je většinou ještě týdnem učícím, normálním, zcela běžným. Ale jelikož je to také zároveň týden poslední předvánoční a u nás je zvykem mít poslední týden týdnem zápočtovým... tak se u nás udělují zápočty a uzavírá se celosemestrové snažení na cvičeních, aby po vánočním volnu mohlo naplno propuknout oblíbené zkouškové období. Pedagogové jistě zapomněli, že zápočtový a konzultační týden je až ten první lednový, jelikož výuka začínala o týden později, než původně měla.

     První zápočty jsem začala sbírat už minulý týden a tento v tom odhodlaně pokračuji. Vypadá to zatím dobře. To horší přijde až příští rok.
     Aktuálně mě přepadly šutry. Zítra od půl páté se koná první kolo zápočtů... první pokusy... doufám a věřím, že to prostě musim dát XD...

     Ve čtvrtek chci jít na předtermín zkoušky ze šutrů od dvanácti a docela vážně zvažuji předtermín zpst od osmi. Za zkoušku nic nedam. Ale bylo by to moc fajn to mít, aspoň C bych chtěla :D

... samý šutry.... šutry tady, šutry tam... achjo XD

     Taky jsem si byla dneska pořídit pár darů, co mi zcházely, tentokráte jsem byla úspěšná.... ale už jsem líná něco dělat... umírám XD

Žádné komentáře:

Okomentovat