čtvrtek 20. prosince 2012

Došutřeno

     Hlavu vzhůru je konec světa! skoro

Pár hodin zbývá do chvíle, které se mnozí bojí, na kterou se mnozí těší... ale většina si o ní nemyslí nic. 21.12.12 ... prý konec světa, konči Mayský kalendář a co jako?! Každý kalendář má svůj konec. Ten můj co mi tady visí na stěně, taky není nekonečný. Další měsíc tam třeba už nemá! A to znamená, že 31.12. bude konec světa? Tak nějak bych to vyjádřila.


Docela bych si přála, aby zítra byl konec světa, ale jen symbolický. Aby to špatný skončilo a začalo něco novýho, něco lepšího, něco, co by mě tak neštvalo svou přítomností. Bylo by hezký hledět do budoucnosti s optimismem a těšit se na ni. Chtěla bych někdy být spokojená sama se sebou... kdo ví třeba až bude nový svět XD
Taky by bylo fajn, kdyby naplánovaný věci taky někdy vycházely. Aspoň občas.

V úterý jsem se mimo přednášky z fyziky zúčastnila posledního cvika ze šutrologie a následujícího zápočtu. Na cviku nás docela dostával se svými otázkami u kterých čekal asi tak 3 s na odpověď... člověk si nestihl ani prdnout, natož mu odpovědět. Se slovy: "Tak to na zápočet radši nechoďte" nás velmi těšil.
      Ještě, že jsme se nenechali odradit a na zápich dorazili. Zápočet probíhal ve skupince 4 studentíků a zkoušejícího - Mácháčka. Potupně každý dostal kousek papíru a svou teoretickou otázku. Např. tabulka klastických sedimentů, jaké minerály obsahují nejčastěji sedimenty, tabulka magmatitů... Já jsem sdědila otázku po odpadlíkovi - karbonátové horniny. Když se dostala řada opět na mě, vzal si ode mě poznámky a ohodnotil, zda je to dostačující. Pokud člověk zvládl toto první kolo, dostal po otázce na lokalitu, odkud je, dvojici kamenů. U prvního šutru jsem si byla jistá okamžitě, možná ještě dřív než mi ho dal, co to je. Čedič, jasné. Ale ten druhej, to byla sranda. Takový oblázek o velikosti asi 10x10x4 cm... napřed mě napadlo, že bych to mohla zahrát na to že je to sediment - štěrk... ale to by mi asi neprošlo. Studovala jsem texturu, snažila se identifikovat strukturu a jednotlivé minerály. Nevykrystalizované hmota mezi krystaly byla dozelena. Proto mě napadlo, jestli to čirou náhodou neni metamorfit, nějaká ortorula s chloridem. Ale žádnou břidličnatost typickou pro metamorfity jsem neobjevila. Nebyla jsem si jistá prostě. Tak jsem napsala na papír metamorfit ale i magmatit XD... rozebrala jsem tam strukturu - porfyrickou a texturu - neuspořádanou. Byl tam nějaký ten křemen, nějaký ten draselný živec - zbarvenej do červena hematitem, byl tam nějaký biotit (černá slída). Prostě mě nějak dokopal k tomu, že by to mohl být žulový porfyr ... byl to on! XD... požádal mě o index a zápočet byl na světě! :D
     Nadšeně jsem odešla z kabinetu a odebrali jsme se akorát včas na poslední seminář z fyziky. Byl i poslední referát, na téma LCD monitorů. Po rozebrání referátu a menším počtu rýpavých otázek než bylo obvyklé nám zapsal zápočet.

Byla jsem rozhodnutá, že půjdu dneska na dva předtermíny. Bohužel, zpst bylo už plný, jak mi roztomile napsala zkoušející v emailu. Mohla jsem aspoň dýl spát, gego bylo až od dvanácti. ... Jasný, že dal zadání, který jsme předpokládali. Stejný bylo i na všech termínech minulý rok XD... pohoda... Doufam, že jsem si vzpomněla na všechno, měla jsem tak trochu v tu chvíli zatmění mysli XD
     Výsledky prý dá do půlnoci na net, tak uvidíme... bylo by to tak hezké mít stříšku XD... kéž by :)

Hezky mě začíná tak jako pošimrávat a poškrábávat krk.... to tady dlouho nebylo... supr dupr XD

Včera jsem si stáhla s většími obtížemi Gimp... dalo docela zabrat sehnat verzi pro 64bit okna :D ... možná si zkusim něco nakreslit až budu mít tableťáka, s myšou to jde naprd... to zas dopadne, neumim kreslit XD



a teď .... se můžu celej tejden vyprdnout na školu... haháááááááááá XD

Žádné komentáře:

Okomentovat