středa 12. prosince 2012

Magické datum

12. 12. 12


Je to takové hezké. Pravidelně se čísla opakují v zástupech za sebou.  Dnešek jsem přežila. Zařídila jsem takových věcí. Získala jsem jeden klasifikovaný zápočet, který není ještě specifikovaný a jeden normální. Test z fotky jsem nějak napsala, ale jak... to se někdy možná i dozvím i s ostatními.


Koupila jsem si za odměnu piváka a chce se mi spát... zavřít oči a unášet se na vlnách hudby do míst, kde vás nikdo neruší, kde realita zaniká a vzniká místo bez času. Asi se nechám unést... a proč vlastně ne. Realita se mi nelíbí... jdu se válet :) ... Zejtra zas do školy, ale asi až na desátou. Chci se trochu vyspat :D Spánek je taky fajn XD... Já nejsem Emo, jenom mam pivní náladu. Ta už způsobila mnohé, a co, je vlastně čas od času docela fajn...

...
..
.

Žádné komentáře:

Okomentovat