úterý 11. prosince 2012

Konec světa, semestru a roku

Co říci závěrem, no možná spíš úvodem... Magické dvanáctky ovládnou svět, už zítra!
12. týden semestru
12. rok a dvoutisící k tomu
12. měsíc
12. den
12 hodin
= Geografie, prezentace

 Toto letí... Blíží se konec všeho. Když je konec něčeho, obvykle taky začíná něco novýho :) Jenom je otázka, jestli to nebude ještě horší než to bylo XD

Včera jsme psali poslední zápočťák z Maky. Úspěšně jsem ho zvládla, otázky byly známé dopředu naštěstí, tak jsem nebyla zaskočena. Odevzdala jsem také poslední úlohu a po záběhu na kolej pro index jsem si mohla hrdě dojít pro první zápočet :D
     Pozdě ohlášená přednáška z Fotky se kvůli třem zúčastněným zrušila. Zašla jsem proto za cvičícím na Mapko a odevzdala mu vrstevnice, abych nemusela čekat ještě hodinu a půl do začátku cvičení. Tím skončila má pondělní účast ve škole.
     Večer jsem si zpracovávala otázky na fotku. Tak hrozně mě to bavilo, že jsem si z toho hrála s lakama na nehty XD...

Dneska jsem vstávala na desátou, na přednášku z Fyziky. Na navazující přednášku z Mapka se mi nechtělo, stejně bych tam zas umírala, jako vždy. Došla jsem si na kolej a využila chvíle na dodělání zprávy na zítřejší Fotku. Pak přišlo na řadu šutření - v šutrárně a na cviku. Na seminář jsem se také vyprdla. Přes blilu zas na kolejnicu, učit se na test. Fotku jsem si jednou přečetla a nebaví mě to... XD ... Proto jsem si na zlepšení nálady pustila pár úryvků dílů QAF XD... takové roztomilé to bylo, hih XD

Hmmmm.... zítra být ve škole v kuse od osmi do šesti... hmmmm. Napsat jeden test, z již zmiňované Fotky, odprezentovat vybrané téma na Geografii a ještě si najít čas na konzultaci ze ZPST ... hmmm... asi zejtra umřu XD

Příští týden bych chtěla jít na zápočet ze šutrů a na předtermín zkoušky. V předvečer konce světa jsem si plánovala, jak si půjdu ještě užít na koncert. Ale aktuálně to vypadá docela bledě. Kvůli nedostatku přísunu peněz se mi viklá plánovaná společnost a samotný se mi tam opravdu nechce. ... Nikoho jinýho asi jako vždy neseženu, asi smrdim XD....

Asi se pudu ještě chvíli mučit, achjo.

2 komentáře:

  1. Kdybych měla peníze a čas, tak bych na Fixu šla. Ztracená práce! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já mam příští týden už konečně čas a nějaký peníze se taky najdou a stejně pudu asi donikam... mam kolem sebe lidi, co nemaj prachy nebo co jsou ignoranti, to je společnost XD

      Vymazat