středa 5. prosince 2012

Čas předvánoční

     Další týdny v čoudu. Vrátila se zima. Začalo sněžit, ale vločky se neudržely. Možná ještě přijdou. Vánoční atmosféra se pomalu rozprostírá kolem, je to fajn...

     Už ani nevím, kolikátý je týden, asi jedenáctý. Nebo něco kolem toho. Zbývají 2 týdny. Ať už do konce světa, nebo do konce semestru. První vypsané termíny zkoušek se začínají zjevovat. Už jsem si zapsala první zkoušku na 3.1. ... na matematickou kartografii. Jiné zkoušky ještě vypsaný nejsou. Před Vánoci bych chtěla jít na předtermín šutrů, ale to znamená složit nejen zkoušku, ale i zápočet, vše se bude odehrávat poslední týden. Doufám, že nebudu muset řešit už nic jinýho krom tohoto. Bude to každopádně sranda. Co se bude dít dál? Bůh ví... a možná ani on ne, je mi to nějak jedno, pohltila mě trošku flegmatická nálada.

...žlutý tank projel Berlínem, kluci jsou kámoši a mají se rádi a jejich životy jsou seriály ... podívej jak celá země tančí...

     Co se událo? No, nějak nic moc zlomového. O víkendu se slavily strýčkovy narozky a bylo to opravdu veselé XD... mnoho lidí, zvířectva a i nějaké to dítě... když se občas rozštěkali psi a rozeřvali papouši, bylo opravdu o zábavu postaráno... Večer jsem nejela z oslavy domů, ale na další sraz. Sraz s vybranými lidmi ze střední v naší oblíbené čajové provozovně. Probírali se různé věci. Kdyby nás nevyhnala únava a konec provozní doby, tak bychom tam byli dlouho...

...zapálil cigaretu a chtěl opustit planetu nebo zmizet úplně jinam...

     Dneska jsem měla školu zas až od čtyř. Dopolední cviko je až příští týden a přednáška od dvou se už do konce semestru nekoná. Příští týden budeme mít prezentace... 12.12.12 od 12 ... ale ne ve 12. patře... smutné.... Ještě musím tu prezentaci dodělat.

...roztočíme mrtvýho čápa nad hlavou, prolítne oblohou zvedne se vítr a roztočí mlýny...

     Dnešní dopoledne jsem využila k courání po městě. Prohlídla jsem si teda ten úchvatnej vánoční stromek na Staromáku. Hm, není moc buclatý, nemá moc větví, je takový chudý, mi přišel XD... a ještě ke všemu je to jabloň :D. Když má na sobě jablíčka a takový dost podivný ozdoby podlouhého hubeňoučkého tvaru, problikávající.
     Přišli jsme na dost podezřelou věc. Na celym Staromáku nenajdete stánek, kde by trdelník měli za míň než za 50,- .. to je normální kartelová dohoda! To je nezákonný! Hajžli. Krom Staromáku jsem procourala i nějaké krámky v okolí, ať bližším, tak i trošku vzdálenějším. S mezizastávkou na obědě jsem jela do školy, opět šutřit.

...aby ta holka která skáče, kolem lidí co jdou z práce, byla jak ve vzduchu drak a pak by přistála na panelák...

     Od čtyř bylo cviko. Hráli jsme si s modelem terénu. Bylo to ale dosti vyčerpávající, zvlášť když program nechtěl dělat to, co uživatel.
     Musim se kouknout na zprávu z fotky, nevim, jestli se mi chce dělat na zítra na zpst ještě situaci baráku, udělala jsem jenom pohled. Stejně mi to ta baba zas všechno nechá předělat. Mám za celej semestr asi z 5 výkresů  podepsanej jenom jeden. Ostatní dokola pořád předělávam. Třeba mi zítra podepíše aspoň jeden další výkres... juchů...

... tradiční soutěž otužilců už probíhala několik dní... jsem taky idiot na ledové kře...

     Včera jsem se koukala na film. Bylo úterý, byl poslední filmový klub, ale dolu do klubovny se mi nechtělo. Tak jsem si ten film pustila na pokoji a u něj pracovala. Animák. Jak vycvičit draka. Do včerejška jsem ho neviděla. Líbil se mi, je takový pěkňoučký :) ... ale blbě se u něj něco dělá, i když jsem se překonala a vyplodila čtveřici textů na projekt z fotky Photopa, aneb dokumentace vybraného objektu průsekovou metodou. Byla docela sranda sepsat jeden z těch kraťoučkých textíků i v cizím jazyce (aj/nj). Vybrala jsem si němčinu. To je hrozný, jak člověk rychle zapomíná... ale něco jsem sesmolila a snad tam neni moc chyb :) Uzávěrka první etapy projektu je už v pátek. Nějak nám to uteklo :)

...hele, je docela tma a já nemám oči kočky a tak tápu, tápu a tápu...

    Tak já jdu teda něco dělat... hmmmmmmmmm... možná...

Žádné komentáře:

Okomentovat