pátek 5. října 2012

V zajetí virů

     V těchto dnech se objevil nový fenomén. Kdo jím není zasažen, jako by nežil. Rýma, kašel, škrábání v krku, nahluchlost... kdo by to nechtěl?! ... asi všichni ... človíček si však příliš vybírat nemůže.

     V pátek byl svátek. Domů jsem se chtěla přemístit ve čtvrtek večer, busem z Hradčanský v 18.40 ... hm... nějak mě nenapadlo, že by mohl být tak narvaný, že se do něj nenacpu. Vracet zpět na kolej se mi nechtělo, proto jsem se přemístila na  nádraží hlavní a jela posledním vlakem, s mezipřespáním. Místo zamýšleného příjezdu domů v děvět večer, jsem dojela v půl dvanáctý dopoledne XD 

     Minulý týden přepadlo mě také škrábání v krčku, které se samozřejmě transformovalo na balónovitou hlavu, kdy se vám mozek snaží nosem dostat ven. Přes víkend jsem se snažila zkorigovat nepříznivé projevy. Přesto jsem se ale v pondělí vyhnula tělesné výchově, nechtěla jsem spadnout ze stěny, třeba z důvodu neodkladné nutnosti smrkat XD... A to jsem si koupila ty botky, naštěstí se snad nezkazí :D

     A copak se dělo pozoruhodného přes týden?  Hem... nějak nic... Proběhla cvičení, proběhly přednášky...
     V pondělí odpoledne až večer jsme měli čtyřhodinové cviko z mapování, kam se přesunulo z úterý, kvůli fyzikálnímu seminářu se kterým se krylo. Ve středu jsem měla dopoledne první cvičení z fotogrammetrie (jednou za 14 dní - 4 hodiny). Vypadala jsem ten den trošku jako dalmatin. Nějak jsem se probudila a měla jsem na ksichtě a krku červený fleky, který trochu svěděly. Další den jsem je už neměla, i večer už byly vybledlý... asi chvilkový mor, či tak něco XD . To je tak, když člověk neni normální ale divný XD 
     V úterý na přednášce z fyziky jsme se opět dozvěděli pozoruhodné věci, bohužel už si nepamatuju jaký :D Odpoledne na fyzikálním semináři i přes technické problémy - nepodařilo se zapojit dataprojektor, proběhla prezentace prvního referátu, naštěstí jenom jednoho => zbylé dva se přesunuly na další týden, tudíž jsme, my s referátem č.12, získali týden navíc... achjo, mě se tak nechce dělat, takový hnus humus fyzikální XD
     Ve středu odpoledne proběhla přednáška z geografie a cviko z nadstavby microstationu - kreslili jsme stavební výkres baráku.
     Včera byla škola - přednášky už od brzkého rána - osmé hodiny ranní. Poněkud se mi nechtělo vstávat, tak jsem se na tu první vyprdla a dorazila až na desátou, takový jsem flákač ... ale na některé přeci jenom nemám XD
     Odpoledne od tří jsme měli jediné cviko toho dne - tentokrát to byla úvodní hodina laborek z fyziky (jednou máme laborky, podruhé máme v tento čas cviko ze základů pozemního a inženýrského stavitelství dle lichosti či sudosti týdne), byli jsme tam přesně asi 5 minut XD... zapsali jsme se do skupin, tentokrát ne po dvojicích, ale neuvěřitelně po čtveřicích ... chich :D

     Večer na výstavišti proběhl druhý ročník akce Back to school pořádaná T-music, nebo-li T-mobile ... proč se nejít podívat na festiválek, když je vstup zdarma? S tímto heslem a přáním si opět po delší době poslechnout fixu jsem se pod příkrovem tmy odebrala do míst konání. Dokonce přestalo i pršet a nad hlavou zářila skorojasná obloha s hvězdami a couvajícím měsícem. Docela mě štvalo to neuvěřitelné množství mačkajících se lidí, ale v průběhu koncertu sevření povolilo.

velmi kvalitní ilustrace :) :
Ledňáčci

     O víkendu musím dovést dvě zprávy do konečné fáze, musím vymyslet a nakreslit garáž - půdorys a řez, no ... a kdyžtak se můžu kouknout po tom, co vlastně máme dělat za ten referát na fyziku... mohla bych si zjistit konečně, co to znamená XD ... nebo si radši budu číst dál Hru o trůny XD...

2 komentáře:

  1. A taky se stavíš o víkendu u mě. XD Já mám taky zas asi 6 úkolů na další týden nebo kolik, ale na ty dva nejhorší ještě nemám materiály, protože jsem si opět nestihla vyzvednout materiály ze studovny anglistiky a budu to muset dělat na poslední chvíli v tejdnu. :/
    Jinak snad se už brzo plně uzdravíš. Já sice naštěstí nemocná nejsem, ale už mi druhý týden každý den ze stresu a únavy tiká v oku a začíná to být už značně nepříjemné a nevím, jak se toho zbavit, protože stres budu mít asi celej semestr.

    OdpovědětVymazat
  2. jsou to všechno radosti, ještě kdyby človíček mohl řešit jenom školu :)

    OdpovědětVymazat