středa 10. října 2012

Smrkavka a slintavka

     Do třetice všeho dobrého i zlého říkává se v pohádkách a nejrůznějších příbězích... Inu, přibelhal se třetí týden, to je ale hezké, od něj...

     Mé krásné zavirování, které dnešním dnem překročilo hranici dvoutýdnů, nebere konce. Roztomilé škrábání v krku přeměnivší se v ještě roztomilejší rýmu zanechalo po ústupu svého následovníka. Nenápadný dráp ozývající se nejčastěji v nočních hodinách přeběhnul o něco výš, na skluznice nosní. Není nad to mít v jednom kuse rýmu nebo prostě něco... jupí jej...

     V nědělok téměř již tradičně přemístila jsem svých pár švestek do svého přechodného domova.

    Další den od desáté hodiny dopolední jsem se zúčastnila podruhé hodiny tělesné výchovy - lezení na stěně. Úvodní hodinu jsme si již odbyli a tudíž jsme se mohli směle pustit do ostré akce. Tentokrát jsem byla naštěstí ve dvoji s maličko hmotnostně lehčím jedincem než minule... necloumalo to tak se mnou, když se pustil XD
     Od dvanácté hodiny jsem měla tentokráte dobrovolné cvičení z Maky. Dokreslila jsem loxodromu a ortodromu do mapy a asi po půl hodině se vzdálila, po chvilkovém brouzdání v okolí jsem dobrouzdala do menzy na oběd. Od dvou se konala přednáška z Maky a Mapka ... málem jsem tam zhynula bídnou smrtí... nehorázně se mi chtělo spát XD... Nakonec od šesti bylo jenom dvouhodinový cviko z Mapka.

     Úterý započalo desátou hodinou ranní. Jako vždy skvělou přednáškou z fyziky 3 následovanou další přednáškou z Mapka. Po hodině volna na oběd následovalo cviko ze šutrologie a další hodinová pauzka, kdy jsem z nudy navštívila poslední třetí hodinu přednášky z céčka... já jsem tak ráda, že ho mam z krku... Vtipálek je stejný blbec jako loni... k tomu všemu víc trvá na grafickém rozhranní, které akorát ve všem dělá bordel ... Jsem měla sto chutí mu odpovědět na otázku, co bychom na skriptu zlepšili - vysrat se na grafiku XD... no nic... Od pěti byl seminář z fyziky. Měli jsme zapsaný jeden referát při příchodu a při odchodu už dva, jupíííí! ... Byli předneseny dva referáty, tak jsem vyplodila dva obrázky. Asi záchvat uměleckého střeva... XD

     Dnes. Lichoučký týden. Měla jsem tudíž dopoledne volno. Škola - přednáška a cviko, byla až od dvou. Od devíti do desíti se měnilo povlečení, využila jsem příležitosti a budu spát v novém XD... Po snídani a dostatečném probuzení jsem vyrazila do centra. ... slintat ... v Luxoru ... já bych tak chtěla  tolik knížeček! ... na každém rohu na mě nějaká z nich valila svá velká roztomiloučká... obal... kník...


     Po obídku přišla na řadu přednáška z Geografie a pak cviko z NSMS ... achjo musim na zítra udělat výkres garáže ... nechce se mi... nevim jak... achjo XD

2 komentáře:

  1. Heh, mě už nachlazení taky začíná stíhat...včera mě začlo mírně škrabat v krku a dneska se cítím taková slabší, tak jsem se vykašlala na ranní cviko na Hoření a poležela si dýl. To jsem zas dělala do půlnoci úkol na americkou literaturu, kterej ještě dneska budu dodělávat a včera jsem se dostala po koupání do postele skoro v jednu ráno. >-< Je to super mít úkoly z hodiny na hodinu, sotva přijdu ze školy a hned můžu začít pracovat do noci na úkolech. Už aby byl pátek! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já včera teda dneska šla spát asi v půl jedný, ale vyprdla jsem se zas na přednášku od osmi... může si za to sama, že je tak nesympaticky brzo XD

      Mně se tak nechce nic dělat, nejradši bych večer šla vždycky někam do víru velkoměsta, ale nějak jsem zatim nezachytila společnost XD... musim se víc snažit :D jinak zas budu muset dřepět na koleji a něco dělat...

      Vymazat