úterý 16. října 2012

Útočící lenost

     Já jsem normálně líná i něco sepsat XD...


     Dočetla jsem první díl Střetu králů... Začala jsem číst druhý díl... ááááááá mně se nechce nic dělat... Chtěla jsem dneska jít do hospody, poprví za tenhle semestr... a nikdo nechtěl jít? ... achjo XD ... tak teda zítra ... možná XD ... nebo taky ne... asi odejdu do lesa a dám se na poustevničinu... myslim, že by to vyšlo opravdu na stejno...

Kníííííík

     Měla bych konečně začít pomalu pracovat na referátu na Fyzikální seminář .... ááááá ... áááá ... o víkendu jsem něco dělala... opisovala skripta XD... ááááá .... ááááá, mě to tak štve ta fyzika fyzická, ošklivá ...
...
......
........
......
...
...
     Taky bych mohla začít počítat druhou úlohu na maku... hmmmmm..... ááááá chjo XD

     Ale ne, musím smýšlet optimisticky. Bude konec světa... XD... ale ne nebude...
hihi :D

     A zítra vstávat na osmou... na cviko... čtyřhodinové, jupí XD

Žádné komentáře:

Okomentovat